Inlägg från: Swenglish |Visa alla inlägg
  • Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Tack för lamptips! Ska prova med det då jag inte riktigt ser någon annan anledning till att F vaknar så ofta.

Sole- (och andra förstås!) kanske vill ni fika på Spoon i Hammarby Sjöstad, ligger precis när man kommer av båten från Söder? Jag tänkte gå dit så det blir en ordentlig promenad härifrån. Vid halv tre kanske?

• Swenglish

Emma- vi ger hälften välling hälften ersättning och då Sempers mild ekologisk havrevälling tror jag den heter.

• Swenglish

ABC- synd, vi hade redan hunnit gå iväg när du skrev!

Hellur- kul med fotografering!

Plutten- duktig Alvin!

Frill och Sole- krya på er!

• Swenglish

Gomorron! Usch vad dåligt vi sovigt! F vakande vid midnatt och var vaken typ en timme, jag försökte få honom att somna. Till slut ammade jag och gock och la mg i soffan. Då fick jag sova till 5, ammade, sov till 6, ammade och han somnade tackochlov om till halv åtta. Nice. Jag klarar inte att bara sova några timmar i ssträck längre, känner att jag blir arg på F på natten fast han inte kan rå för det. Undrar om man ska sluta nattamma bara pang bom och låta J ta smällen i några nätter? Ni som har barn som sover hela natten, på hur många timmar äter de inte?

Vilka vill ses idag? Lunch?

• Swenglish

JAG vill Plutten! Till tre passar perfekt! Ska var och en ta med sig egen lunch eller laga tillsammans?

• Swenglish

Tack för svar om sov- och mattider! I helgen får F sova i sitt rum, J på soffan och jag i sovrummet med bautaöronproppar och sen får han ingen mat. Men han får inte ligga och skrika heller, J får ta upp honom och köra lite Bianca-stil. Provade med nattlampa men tror han sov sämre, fast det behöver ju inte vara på grund av den.

• Swenglish

Tack för idag Plutto och ni andra! Mycket revligt som vanligt!

Åh jag vill också ha ny telefon Frill! Får man fråga vad en sån snajdig sak går på?

Nu matar morfar F och jag får surfa, lyxigt!

• Swenglish

Plutten- usch för jobbig natt!

Lillen- grattis till f´lytten! Hoppas TV bredband etc fixar sig snart! Hoppas I kryar på sig, 40 graders feber låter inte så kul, men hon verkade ju ha orkat med värsta programmet ändå!

Pippi- grattis till jibbstart, men förstår att det känns jobbigt!

Frill- ok, tack, ska gå och kolla lite mobiler. Tror jag vill ha en med MP3 och kamera nu.

Vivs- trist med sömnproblem, lider med er!

Sen var det nåt mer jag skulle skirva, men det har jag glömt... F sov rätt bra inatt, men jag ammade två gånger...

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6