Inlägg från: Swenglish |Visa alla inlägg
  • Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

ABC- hoppas det blir lyckat imorgon!

Frill- trist sköterska, säger som de andra, byt!

Hellur- Hoppas ni har det trevligt ikväll!

Jag begriper inte varför F vaknar och gråter otröstligt så ofta. Nyss vaknade han och lugnade sig inte, jag tog upp honom, han lugnade sig fortfarande inte, så till sist satte jag mig i soffan med honom och han somnade på mig. Kanske tänder, kanske mardrömmar, who knows?

• Swenglish

Plutten- mysko! Hoppas A sover bättre inatt! Först när jag såg din bild kände jag inte igen dig och trodde det var nån ny person!

• Swenglish

F har sovit hela natten utan att äta! Tjoho! J sov i sovrummet med honom och han hade tydligen bara vaknat några gånger och somnat om själv efter en liten stund! Jag sov på soffan och vaknade av gammal vana några gånger. Men känner mig pigg!

Plutten- jättefint blev det!

Vivs- grattis till en god natt!

Zul- jobbigt med 8-månaderskris. Ergo är super!

Frill. visst är det jobbigt när man inte riktigt vet vad som är fel!

• Swenglish

Hej!

Välkommen hem Bianca, jag är jätteavis på din Berintripp!

Plutten- Fredrik är ju klart otrendigast!

J79- det måste vara det F har då!

ABC- kul att det blev lyckat!

Sole- nu hann du före, hade tänkt föreslå fika hos mig imorgon! Men om ni orkar med fler träffar i veckan så är ni välkomna till oss på onsdag!

Träff tisdag hos sole
    Sole
    Hellur
    J79
    pluttmor
    Swe

Träff onsdag hos Swe
    Swe

• Swenglish

Just det, skulle skriva hur natten varit: F sov i sitt rum, J på soffan och jag i sovrummet. F hade vaknat vid 12 och 2 som va´nligt och varit svårsövd, och vid 5 hämtade J F till mig för att ammas och sen sov han till 7. Jaja. Han vaknar typ alltid samma tid, 12, 2 och 5. Konstigt.

• Swenglish

Zul- om jag minns rätt så är Bleckan klockan 11, sångsamlingen alltså. Den brukar vara typ en kvart.

• Swenglish

Jag kom på att jag har BVC-grupp på onsdag, skulle det vara OK med torsdag istället? Sorry!

Träff tisdag hos sole
    Sole
    Hellur
    J79
    pluttmor
    Swe
    zul (ev)
    Ginger
    ABC08

Träff TORSDAG hos Swe
    Swe
    sole
    pluttmor
    ABC08

• Swenglish

Sole- jag tänkte gå till dig om det inte ösregnar, och passar in det med Fs sömn, är det alldeles för tidigt om vi kommer vid halv elva-elva? Jag kan ju gå in på Ica på vägen och handla åt alla om det passar? keldas orientaliska soppa har vi inte provat än!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6