• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

ABC
    vad jobbigt för er, hoppas det löser sig snart och du får ju goda råd i tråden om hur ni kan göra!

vår lilla gnällkille har nästan blivit sig själv igen, inatt sov han jättebra och jag sov med öronproppar från halv elva till halv nio. alla i familjen sover bättre när jag har proppar och pappa tar "nattjouren". då brukar V oftast inte vakna och vi får alla sova. måste vara så att L inte hör de små gnällen och V somnar om. jag vkanar ju av dem och går upp vid minsta lilla ljud....

ginger
    oj, att J leker så hårt! stackarn!!

hörrni, är det verkligen billigare att laga egen barnmat? tänker tex på kyckling med något....en kycklingfilé ligger ju på ca 10-12 kr och sen tillbehör. en burk på Willys kostar 7 kr.
    *Viktor född 2007-03-18*
  • Sole
    pippi
    (kollar kvittot) jo en del av dem kostar 7,40 kr och en del kostar 8,70! Vi köper nu Sempersom är billigare än Nestlé även fast de har grymt fula burkar (I-landsproblem jag vet! ) Fast ner på ICA Ringen kostar burkarna 12,90 så man tjänar på att köpa på stormarknader!

förresten vill jag säga att jag inte heller kommer sluta skriva här, älskar ert stöd och kompisskap!
    *Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

frill
    en kycklingfilé i mosboken är ju till 2 port...tror inte det skulle räcka med 10 portioner på en till V.

majlinsa
    vi glömmer jämt borsta tänderna, men när vi kommer ihåg blir det efter morgonmålet och efter sista maten när man byter om till pyjamas.

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole
    frill
    hoppas A gillar din mat denna gång, här hemma ratas det mesta än så länge!
    Vi kommer blanda både burkmat och egen mat.
    grattis förresten till vändningar och tänder!

V har inget intresse i att varken krypa eller vända sig så mkt. vända sig kan han ju och senast igår så somnade han på mage i sängen.

Plutten
    åh det låter jobbigt, bäst att passa på att njuta så länge man kan!
    *Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

SWE
    låter trevligt, vi har inget för oss!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

det är lungt swe, det är ju träff imorgon!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

BIANCA OCH GINGER jag hinner ev fika 14.30, kan ni inte messa vart ni sätter er?

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole
    frill
    jepp vi tar vanligt formbröd utan kanter med smör och tex leverpastej.

förresten, vad har era små på fötterna nu när det är kallt? Vi har overall utan fötter och då har han haft vanliga strumpor, stickade strumpor samt fleecetossor. men i detta var han lite kall om fötterna ändå.

bianca och Ginger
    hann inte möta upp er, var tvungen att uträtta lite ärenden, vi kanske syns imorgon?
    *Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

godmorgon!
    jag blev också en cool förälder!

vart och när ska vi ses idag?

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

söder funkar bra och då kan vi ju vara hos mig!

efter lunch funkar också för mig!

*Viktor född 2007-03-18*
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6