Du måste logga in för att svara i en tråd.

Inlägg från: bianca2 |Visa alla inlägg
  • bianca2

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

hej!
    kan tyvärr inte komma idag. eller orkar inte. var ute igår o kom inte hem förrän k 05...
    hoppas ni får trevligt.
    kram

• bianca2

God morgon!
    har sovit ända till nu. Jag är sååååå bortskämd m min sovande bebbe. Hoppas det håller i sig en månad till...

swe - vi var på diverse ställen på stureplan, kanske inte så roliga ställen men vi som var ute hade superkul ändå.
    kan inte vara m på afterwork i december. åker ju till thailand nästa söndag men i januari när jag börjat jobba

• bianca2

Hej tjejer!
    Hopps allt e bra. Själv har jag lunchat m en kompis i stan o sen promenerat i det inte så härliga vädret hem till solna. ikväll har vi bara myst. imorgon kommer min kompis från Åre o hälsar på. Vi ska snacka lite om hur hon mår o hur det gått för hennes syster( som förlorade sina barn i magen i v 24). Ska bli trevligt fast sorgligt så klart. är faktiskt lite nervös...

Lillen: Tryfflar!MMMMMMMMMMM - jag har ju inta varit hos dig ännu. kommer gärna o smakar en nästa vecka

• bianca2

Lillen: om inte vi skulle till Thailand så skulle jag kommit till Skansen och spanat in dig

• bianca2

Sofffy!! Hoppas du kan ses nästa vecka för sen drar jag till Thailand
    Vore ju kul som du skrev att jämföra längd

Lycka till som bara den imorgon på jobbet!

• bianca2

sole: har låtit A kladda själv lite men tänkte låta M ta det när han e pappaledig i januari

• bianca2

Zul - fy vad läskigt! Hoppas lilla söta A blir helt frisk snart! många kramar

abc - krypa mitt i natten?! he he, vilken liten rackare!!!

• bianca2

Hej tjejr!
    Lillie: välkommen hem! Ringer dig snart så jag kan höra hur ni haft det o låna pippil8as (Edvins) badkläder.
    Lillen: Stackars dig!!!!!

Själv är jag sååååååå lycklig!!
    Vi har varit på lika olika tillställningar i helgen så vi la A lite senare än vanligt i helgen vilket resulterade i att han sov ända till 09 lördag morgon utan att vakna en endaste gång och till 10 imorse utan att vakna en endaste gång!!!!!!!!!!
    Helt underbart! Hoppas han gör så i Thailand!

• bianca2

jag tittar inte på OC men känner givetvis till Jeff Buckley. Min kille brukar alltid spela den på gitarren för mig

Nu kommer sista avsnittet av "en fri kvinnas bekännelser" på svt. en dokumentärserie. ngn som sett?

• bianca2

och lillie: Vi sk aju träffas en sväng imorgon så de som inte vill följa m till ikea kan ju fika med oss?
    kasnke odenplan, fridhemsplan eller solna?

träff tisdag 4/12 norrort:
    Lillie
    Bianca2

inatt sov A 20-9.45!!!! utan att vakna. helt sjukt. han behövde nog sova igen från helgen då han var uppe så länge

• bianca2

Hej igen:

Är det ngn som känner ngn som vill börja jobba på vår skola efter jul? Vi behöver folk med eng, filosofi, ifdrott och matte. Om ni vet ngn - hör av er. gymnasienivå)

• bianca2

Hej igen i äckelvädret!

Messade precis m Lillie74 och vi bestämde

12.00 på coffehouse by george vid odenplan.
    träff tisdag 4/12
    Lillie
    Bianca2
    Sole
    Björklöv (om jag inte åker till Ikea)

• bianca2

och ju fler som kommer desto gladare blir jag. åker ju till thailand på söndag o sen efter jul börjar jag jobba...

• bianca2

hej tjejer!

Ginger - det gjorde du ju inte alls och det e vi glada för
    Jättetrevligt idag, som alltid

Pippil8: nu är det jag som har solkläderna. Var på apoteket o köpte lite grejer till resan. 400 kr för typ ingenting. dyrt men snart blir det billigt!
    kram

• bianca2

Hej!

Lillen och J79: stackars er! den där j-la cancern är ju överallt! många kramar till er.

Zul och Lillen: stackars er med sjuka barn! A har ju inte ens varit förkyld men det kommer väl snart.

Tror att A har sagt mamma och pappa flera ggr men säker kan man ju inte vara och om han fattar vad han säger, det tvivlar jag på... klappa händerna gör han inte. han vet var lampan är och han älskar ju "high five"...

Soffy: vi har oxå en party-bebis. var hos gäster i lördags och igår. Då ville inte A somna förrän vi gick hem runt 23.30-tiden. Men han var hur glad och social fram till vi gic. Tyvärr resulterade det nog till att han hade svårt att somna inatt. vi brukar ju alltid lägga honom runt 20.00 och han brukar alltid somna inom 5 minuter. men ikväll (nr jag e ensam hemma) så ville han verkligen inte sova. Han var inte ledsen men blev skitsur. så efter att ha plockat upp och lagt ner, kramat etc i en timme tog jag till slut upp honom till vardagsrummet mmig igen. Då blev han hur glad som helst. sen provade jagatt lägga honom igen efter ca en halvtimme. då somnade han på en sekund. Han var säkert inte trött vad 20.00 eftersom han sovit till 10.00 flera dagar i rad...

själv e jag ganska deppig. helt störd. är övertygad om att det kommer ösregna i thailand i 2 veckor och att vi inte kommer hinna fixa m alla papper så vi inte kan gifta oss
    kanske resfeber? så Ginger mfl _ shit vad jag har neggat till min kille... är sjukt röksugen oxå!!! GRRRR!!!! har mens så jag kanske e extra känslig?

blev det ng träff imorgon???

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6