• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

halloj!

swe
    usch vad jobbigt! känner igen irritationen, så känner man ju ibland och även här får jag dåligt samvete.
    V sover mellan 19-07 ca och då vaknar han kanske 1-2 gånger men somnar oftast om själv. Frukost får han runt halv åtta.

jag är gärna med på lunch idag, ska till naprapaten 11.15 vid Hornstull så jag kan få bli människa.
    vart och när? jag är sugen på sushi!

zul
    mina ciggisar ropar också lite efter mig, jag är på för lyxdrink!!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

plutten
    det var jag, swe och J79 än så länge.
    Låter perfa att vara hos dig!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

keldasoppa duger bra det också!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

sofffy
    ha ha man är typisk förälder när man känner sig utsövd vid 07 och går upp coh städar

inatt var jag uppe 1 gång till V, jag är dålig på att låta honom somna om själv utan går upp för snabbt.
    han är ju inte ens ledsen utan kan ligga och prata för sig själv och sen om man väntar ut han så är det helt plötsligt tyst.
    men jag hoppas snart att han inte vaknar upp och väcker oss på natten.

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

björklöv och vivs
    KUL att se er idag också!!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

skulle jag kunna få vara en av dem som tar in min vagn?
    vill försöka undvika att lyfta och bära i den mån det går

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

tack för idag!

på fars dag ska L få hand och fotavtrycken som vi gjorde hemma hos pluttmor på 6månadersdagen + sovmorgon och god frukost såklart!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole
    plutten
    usch vad jobbigt med en sån natt, hoppas du får sova på dagen!

Vivs
    jobbigt för dig också med sena läggningar, hoppas det ordnar upp sig snart! Var jättekul att se er igår!

Lillen
    nä men shit vad jobbigt att dom håller på att strula! Klaga på bara! Det gjorde vi när de sa att vår dator inte innnefattades av garantin när den skulle lagas. lite tjafs så gick det bra!

Frill
    stora killen! lycka till på kontrollen!

jag tänkte också ge kort till L på söndag, finns det någonstan man kan framkalla över dagen??
    *Viktor född 2007-03-18*
  • Sole
    pluttmor
    har du tagit bort din blogg?
    *Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

ang sömn så har V sovit riktigt bra den här veckan! han har vaknat vid halv åtta på morgonen och vaknat mindre och mndre på  nätterna.
    inatt vaknade han bara en gång en kortis och somnade om själv så vi gick inte ens upp!

första gången på flera månader!

*Viktor född 2007-03-18*
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6