• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

frill
    jag stämmer in med ovanstående och buar åt sin BVC-sköterska! min är rätt ointresserad och det känns alltid stressat. är det fel människor som jobbar med sånt kanske?

plutten
    skönt att du fick lite mer sömn iallafall och att plutetn sover inne idag!

hellur
    mysigt med kväll för er själva!
    vi ska ha en sån nästa lördag, vi ska först på henrik Dorsin och sen blir det nog mysmiddag hemma och V sover hos farmor och farfar
    *Viktor född 2007-03-18*
  • Sole
    swe och frill
    usch vad jobbigt det är när man inte vet vad saker beror på!
    hoppas det är övergående!

vivs
    stort grattis! det kanske är hemligheten med J, att hon ska sova mindre på dagarna?
    Min syster sov nästan inget alls på dagarna som liten och sov jättebra på natten!

Vi var på middag igår hos någa vänner och åkte hem 02, galet sent och vi åkte även tunnelbana! orkar inte hålla på med bilbarnstolen nu när vi har en modell större.
    det gick kanon, V somnade i sin resesäng vanlig tid sen somnade han om i vagnen och sin vanliga säng och vaknade 07.30 fast jag fick sova till halv elva!
    *Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

här var det dött en lördagskväll

vi har haft hela familjen över på 25-årsmiddag, det är Lasses bror som fyller år och han önskade att vi lagade och hittade på meny så det är vad vi har sysslat med hela dagen, handla och laga *pust*

Plutten
    det blev verkligen jättefint med bokstäverna! Tycker om att ni har färg i Alvins rum!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

halloj!

håller med här har det inte hänt mkt i helgen!

V har vaknat upp som pip-larson idag, det har varit konstant gnäll hela morgonen *suck*

ja hur ser era veckor ut?
    Vi har sjukgymnast dag kl 13, sen är inget inbokat!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

träffas också gärna imorgon!

ska vi ses hos mig då?
    Jga måste ändå hålla mig hemma för att vänta på ett paket från UPS.

Träff tisdag hos sole
    Sole

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

åh jag är på så dåligt humör idag!

Gnäll-V hemma (tror han börjar få tänder bredvid tänderna i underkäken, ser så ut) och värk i ryggen.
    Min ryggvärk gör mig verkligen på pisshumör! *morr*
    Dessutom är L i Umeå över natten idag

Träff tisdag hos sole
    Sole
    Hellur
    J79
    pluttmor
    Swe

Träff onsdag hos Swe
    Swe
    sole

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

plutten
    lite roligt det där med namn, L ville ju inte ha ett sånt vanligt namn till vårt barn, nämen se vad är viktor? jo ett vanligt namn!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

jag måste ju vara hemma och vänta på paket(som förhoppningsvis kommer tidigt!)
    så jag är hemma och ni är välkomna efter Bleckan om ni vill!

beroende på när paketet kommer kan jag gå på en prommis och fixa lunch

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole
    bianca
    låter som en supertrevlig helg! vilken tidnign var det? nån som säljs i Sverige?

plutten
    duktigt av dig att ta sånt beslut, då är vi två! Skönt att plutten också är en glad kille nu
    *Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

vad trevligt att ni är så m¨nga imorgon!'
    beroende på ifall mitt paket har hunnit komma innan ni kommer så kan jag köpa lunch, annars kanske ni kan gå via ica?

Träff TORSDAG hos Swe
    Swe
    sole
    pluttmor
    ABC08
    Hellur (ev)

*Viktor född 2007-03-18*
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6