Inlägg från: SanniXx |Visa alla inlägg
  • SanniXx

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Grattis på födelsedagen Frill!!!

ღ Mamma till Ida född 070115 i v.31+6 ღ
  • SanniXx

Är tänderna verkligen på G nu? Jag ser dock ingenting, men Ida anfaller allt. Hon blir helt till sig om hon inte får in något i munnen och hon gnuggar verkligen sakerna i underkäken. Hon skriker (men är inte arg, mer gormar som ja säger) sakt ut tills hon får något att bita i. Hur lång tid tog det från att ni inte såg något tills att det började krypa fram? Kan det gå ganska fort? Jag vet också att detta kan hålla på länge, men hon har haft klieri ett tag, men inte så här mycket.

Hur var det med era?

• SanniXx

Tack för alla svar Dreglat har hon gjort hur länge som helst. Vill ju att dom kommer nu Hehe..

• SanniXx
    Var på Barnadiset idag. Vi kanske kan fika där någon dag? Det är gratis för vuxna och barn under 1 år! Jättekul!!

• SanniXx

Det är café och lek i högdalen. Bollhav, kuddhörna, madrasser att ligga på, cykelbana och så. Fiket ligger så man kan släppa lös barnen fast ser dom ändå Inte för att våra rör sig så mycket, men det är mycket att titta på.

http://www.barnadiset.se/

• SanniXx
    Plutten: Det är inte så nytt, men det ligger lite avsides. Fast det är lätt att ta sig dit även med buss och bussen stannar precis uanför. När vi var där var det inte så mycket barn. Det brukar vara mest på helgerna tror ja.. barn 0-2 år har en egen "hage" så det är ingen som kan hoppa på dom. Jag vet att speciellt pojkar i 5-årsåldern är rätt vilda. Haha.. Lycka till med måleriet. Det blir säkert toppenfint!

Swe: Va roligt! Gratta från oss..

Usch. Jag har så ont i magen. Idag, ikväll, inatt och imorgon på dagen ska Ida vara borta. Jag ska ha barnvakt för första gången. Jag är inte ett dugg orolig över att lämna bort Ida så det är inte därför jag har ont i magen, men jag ska jobba!!!! Hua! Är så nervös! Det bara knyter sig. Har ju liksom inte jobbat på över 8 månader. Sist jag jobbade gick mitt vatten en timme efter Men men.. Får se det positivt, att jobba gör så att jag kommer vara hemma ett antal månader längre och det vill jag ju!

Trevlig helg!
  • SanniXx
    Plutten: Mörkgrön kanske? Jättefiffig idé Annars så finns det ju att beställa färdiga bokstäver. Väggord..

Sole: Ja, de e så fint!.. Wallies ska vi ha i Idas rum, men de kanske du läst.. hehe
  • SanniXx

Då var man brunhårig Då borde man bli lite smartare nu då Haha..

• SanniXx
    Plutten: Man kan inte sätta wallies på strukturtapet tyvärr, det måste vara slätt. Sjärvklart ska du göra själv om det blev så mycket billigare Hehe..

Swe: Priserna på wallies är väldigt olika men 149:- för små (cutouts) och 275:- för stora (murals), sen finns det ju JÄTTE för betydligt mera pengar..

Sole: Ja, självklart tjejfärger! Här Älskar vi ROSA!! Fast det finns ju pojkaktiga oxå. Hade jag fått en pojke hade han fått fiskar
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6