Inlägg från: Ginger6 |Visa alla inlägg
  • Ginger6

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Halloj! Sole vi har satt upp Wallies, små grodor på JOnathans vägg. Lite roligt, och jättelätt! Plutmor, va roligt att fixa, jag är också jättesugen men behöver hjälp från mannen först med att ta ut datorbordet från barnrummet... Björklöv, skön med egentid, det behöver man verkligen! Jag ska sova borta första gången på lördag. Ska åka på Rosenöns Spa med en kompis. Ska bli sååå skönt!
    Vi får hoppa över teater idag, ska til vårdcentralen nu med lillis. Han har blåsor i munnen och är jätte-hes Hoppas inget allvarligt!Han verkar må bra för övrigt...

• Ginger6

Lillie! Gulligt av dig, ja mannen stannar också hemma, vill inte åka ifrån oss 8 dagar. Känns jätteskönt att vi är på samma linje och att vi fattat ett beslut!
    Jonathan har förmodligen en virusinfektion, tycker så synd om honom. Han har massa små blåsor och super-hes men är änså go o glad lilla hjärtat! Hoppas teatern va bra o soppan god!

• Ginger6

Tråkig natt Swe! Har inget tips på Mam-flaskan tyvärr. J tar BARA den...
    Håller med om att det är super att ha er, många nya vänner och mycket bra diskussioner!!!
    Lillen! GO korthårig!! Hur coolt som helst.
    Sole mfl jag ska lägga upp lite nya bilder, hoppas få lite tid i em..nu ska vi till banken. Ha en skön dag!

• Ginger6

Godmorgon! Eller sådär god iofs...DE lägger nya plattor på gatan utanför mig...det låter o luktar APA!! Jonathan sitter och ser konfunderad ut...Men vad som är mysigt är att han sitter o leker numera, helnöjd o glad, riktigt mysigt! Jag plockade fram en Baby rainmaker som legat i leksakslådan, påminner nog om dagens leksakstips... Tack för det Plutten! Swe, tråååkig natt igen alltså, om det är nån tröst har jag också varit uppe varje timme från 01 ungefär...puh! MEn är inte så farligt trött, än i alla fall! Första tanden har äntligen spruckit fram i underkäken, en liten liten tagg, men ändå, så sött!
    Ergo alltså? Jag funderade just på att börja använda Mobywrapen som jag aldrig använt. DEtär ju rätt tungt att dra runt 10 kg bebis. Roligt med Bug Sole, jag är fortfarande supernöjd o har Cameleon. Kram på er!

• Ginger6

ABC! Jag vill gå på barnvagnsbio, jättegärna!

• Ginger6

Haha, Hellur den har vi också! Jag fikar/lunchar gärna i Sickla på tisdag! Och bio onsdag, kul!!
    Nu har jag kommit hem från min Spa-helg på Dalarö. Så nice!! Och SÅÅ mysigt att komma hem till familjen igen!!

• Ginger6

Hej tjejer. Jag kommer också gärna o gungar i Vasaparken!! Kanske blir lite sen för plutten sover än så länge men vaknar nog snart. Vi hörs!

• Ginger6

Jättetack för idag gungisar och J79 för trevlig fika. Jättehärligt hem ni har!!

• Ginger6

Haha grattis pippi, en riktigt ståtlig kille nu Edvin! Hoppas ni haft en bra dag o mysigt på bion. Jag e hemma idag o chillar. Tror J behöver nån dag i veckan att bara ta det lugnt hemma med mig. Vi njuter båda två och han sover äntligt (peppar, peppar) bra igen....men jag drack vin med en kompis igår så jag är trött ändå Tänkte fota Jonathan imorn på dagen så jag hoppar träff, trots söder om stan Bra tips det där med höstlöven, kanske snor den idén
    Sole! Mastodontmiddag, impressed! Plutten, det var värst va hårt att få tillsägelse...

• Ginger6

Murgrönan: Jag håller med! Nu ringer ju var o varenda släkting o tycker att man ska vaccinera men min barnmorska tyckte inte heller att det var nått man skulle satsa på....men det var förstås innan debatten. Vet inte hur vi ska göra, är det inte för sent?
    Ha så mysigt på träffen idag!!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6