Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
Apropå barnrum så är jag så himla tråkig. Det låter jätefint era planer men jag gillar vitt och det kommer nog bli Stockholmsvitt och sen får leksakerna vara i färg. Även hyllorna blir.. ta daaaa: vita! Wallies har jag däremot tänkt på också fast i så fall blir det en enda jättestor galen. Har mina funderingar... Eventuellt blir det ett lejon i 70-talstapet. Och sen ska jag sy kuddar som ser ut som djur och några andra roliga grejer (nu när jag har egen symaskin). men sen när Inez blir lite äldre ska hon få välja färger. Men så länge mamma bestämmer blir det inget ordentligt småbarnsrum. Usch jag är så fånig ibland, men stilkänslig Djurtema tror jag på dock, hoppas hon gillar det!
Plutten: Du skulle kunna göra en schablon där själva bokstaven är "hålet" och så blir det en lila kub runt om du förstår hur jag tänker. Alltså i samma färg fast omvänt så bokstaven blir som väggen. Då slippe du tre färger också //Lisa "håll nere kulörantalet" Andersson, haha
Swe och Sole: Tack för lyckönskningar både vad gäller lägenhet och SHN. Nappen ska bort hoppas jag men går det inte så har jag hört att man kan köra SHN på rygg med napp också (tveksam med Inez dock, hon rör sig som en mindre pansarvagn i sängen). Visningen är kl 18.30 idag