Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
Kommer nog också förbi vasaparken, typ runt ett halv två. Har inte ditt nr J79, men jag hittar er nog, eller ringer Swe.
Kommer nog också förbi vasaparken, typ runt ett halv två. Har inte ditt nr J79, men jag hittar er nog, eller ringer Swe.
Barnvagnsbio:
Har nu bokat 8 biljetter längst fram i salongen så man kan lägga ner barnen där om dom vill sova. Kl. 10.15 ska dom hämtas, så kom då om ni vill ha dom platserna. Annars var det många platser kvar, så det går förmodligen bra att köpa där.
Skriver lista: Kanske har glömt nån?
Bio Sickla ons kl. 11
ABC08
Hellur
Bianca
Zul
Ginger
Frill
Sole
Jag kommer också troligtvis till fikat.
Fika Sickla på Dieselverkstan tisdag kl 13.30:
Pippil8
Zul
Frill
sole
Hellur
Lillie74
Swe
Plutten
ABC08
Åker iväg till bion i sickla typ kvart över nio, så jag kommer att vara där till 10.15.
Då stannar vi nog hemma också. Om det var nån som ville gå på bion idag hojta till så åker vi ut.
Kom på att jag inte har pratat med Ginger. Hoppas du inte är på väg ut. Nån som har hennes mobilnr som kan inboxa det till mig?
Tack Hellur!
Swe- det låter som en bra ide! Då kan man ju pausa lite då och då.
Vi va på Landet och åt igår kväll med några polare, jättegott och trevligt. G somnade efter ett tag och sov tills vi gick. Natten blev dock rätt jobbig. G vaknade nästan varje timme och skulle prompt amma för att kunna sova vidare. Är rätt mosig idag. Kan inte fatta hur jag orkade med att ha det så varje natt förut. Så idag ska vi nog bara chilla.
Pippil8- Jo nu har vi fått spjälsängen och han somnar och sover första passet i den, sen får han sova i vår säng, för han vaknar om jag ska lyfta tillbaka honom.
I natt vaknade G bara 5 gånger, men jag är ändå rätt seg i kolan. Borde verkligen sova när han sover på förmiddagen (som nu) men surfar istället.
Vi ska extravaccinera G. Helt klart värt pengarna. Jobbigt med en till spruta dock.
Oj vilken slapp och skön helg vi har haft. Idag firade vi Gurras halvårsdag med fika hela dan för far- o morföräldrar. Jättetrevligt. Vi skippade alla kvällsaktiviteter och bara tog det lugnt och var hemma.
Swe- Tråkigt med ledsen bäbis. Men kul att festa. Debaser är ju ett bra ställe för det.
Frill- Det låter inte helt fel att lyxa sådär. Bra att barnvaktandet funkade också.
Träffas gärna i veckan! Överraskar med att föreslå fika nånstans?