• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

måste ta bort mig från 5 jan, ev kanske vi försäker komma iväg nånstans

5 jan
    Zul
    swe
    Hellur
    Bianca2

19 jan
    sole
    Zul
    Swe
    Bianca2
    Pippil8

26 jan
    swe
    Hellur
    Bianca2
    Pippil8

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole
    pippi
    glligt att vi kan vara hos dig på glamourlunch!

swe
    skönt att det gick bättre igår, här var jag bara uppe 1 gång och dåp hade han bajsat så det går inte att utvärdera gröten ännu (om det inte är den som gör nattbajs )

frill
    hoppas du inte blir sjuk!

plutten
    lycka till idag, det kommer säkert vara jättefint!

TH
    helt sjukt att det snart har gått ett år! stora tjejen! Vi tänkte ha ett litet större 1-årskalas för V iom att vi inte har döpt honom.
    *Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

det var bra att ta bort 5 jan tycker jag, vet inte heller om jag kan då.
    då återstrå bara 19 jan för mig, hoppas det blir den dagen! den 26e ska L på kryssning med några kompisar.

V har nu sovit sedan strax efter nio, skönt att koppla av med en bok i soffan

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

frill
    klart vi ska ta en drink i Skrapan!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

godmorgon allihop!

det blir bättre och bättre på nätterna här, inatt var jag uppe vid fem och sen kunde jag ioförsig inte somna om men ändå!

Plutten
    coolt att springa in i AW! Tycker hon är både fashinerande och läskig! När jag var inne lite på hennes metoder skrev jag i hennes forum och fick svar av henne själv, tyckte det var lite coolt

Var det nån som hade lust att ses idag?

Förresten, är det någon som nu inte ger bebisen varken ersättning eller bröstmjölk? Vet att rekommendationerna är upp till 1 år men när ska man skuta med det egentligen? Nu får V bara en flaska på morgonen.

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

hmmm
    skuta=sluta

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

tack för svar majlinsa!
    V gillar ju inte välling så han får gröt på em och innan han ska sova men det r ju jobbigare att fixa gröt på morgonen än att han får flaska...

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

majlinsa
    han får vatten till måle men han dricker ju inte så mkt direkt...

swe
    kanske borde han få gröt på morgonen också, han får ju frulle runt 07-07.30 så det är ju inte såå tidigt! men hur gör man då med vätska då han dricker rätt dåligt vid de andra målen?

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

frill
    grattis, vad skönt!
    V vaknade också precis efter fm-sömn och jag hade också lagt mig och nästan somnat in när han ville upp...typiskt!!

ska vi ses efter lunch?
    Vart? Vi kan vara här som ett alternativ

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

Frill
    det spelar ingen roll, ni är välkomna hit om ni vill!

V har börjat bli nöjdare om han får sitta bredvid mig i soffan och leka, alt ligga på mig och leka. rätt mysigt om jag får säga det

*Viktor född 2007-03-18*
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6