• Hellur

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Frill - Tack det ska jag ha. Nu när W är bättre behöver det röjas lite här. Mina föräldrar kommer i em och ska vara barnvakt till W när vi storhandlar, det är bara mina föräldrar men vill ändå att det ska gå att ta sig fram och finnas lite tomma ytor Det blir så stökigt fort nuförtiden.

• Hellur

Glömde, hoppas ni får en skönt promenad!

• Hellur

Lillen - Grattis på födelsedagen!

Grattis på 6 månaders dagen Viktor!

Bianca - Skönt med sammanhängande sovande. Är avis.

Sole - Trist med sömnen! Det är så irriterande när man inte kan sova.

Facebook ja, har fått inbjudningar men har inte haft tid att gå in och kolla och har inte heller velat för då fastnar jag väl... Men ALLA pratar om det och verkar vara med, får väl kika in.

Idag är det jag som är krasslig. Har ont och är rosslig i halsen, är tung i huvudet och öm i kroppen. Typiskt! Men var bara en tidsfråga, har haft William nysande, hostande och klängande på mig i en vecka nu.
    W har feber igen (??) Tur att vi ska till bvc idag.

• Hellur

Björklöv - Trist med inflamation! Är ju svårt att "vila" tummen när man har en bebis. Hoppas den går över snart.
    Har insett hur lett det är att få inflamationer nu när man bär runt så mycket, gäller att "hålla rätt". En kompis till mig har haft infektion i båda handlederna under mammaledigheten.

• Hellur

Plutten - Kommer inte in på din sida

Utekväll
    det står ju mellan den 13e och den 26e nu, skriver upp alla namn och sen får var och en skriva det datum som passar bäst!

Plutten 26
    Sole 26
    Ginger6 13
    Murgrönan
    Hellur 13, 26
    bianca2
    Swe
    J79
    Lillie74
    ABC08
    Zul
    Pippil8
    Frill
    Sofffy
    Vivs
    Lillenlillen
    TH
    Emma3
    Björklöv

• Hellur

Utekväll
    det står ju mellan den 13e och den 26e nu, skriver upp alla namn och sen får var och en skriva det datum som passar bäst!

Plutten 26
    Sole 26
    Ginger6 13
    Murgrönan
    Hellur 13, 26
    bianca2
    Swe
    J79
    Lillie74
    ABC08
    Zul 13
    Pippil8
    Frill
    Sofffy
    Vivs
    Lillenlillen
    TH
    Emma3
    Björklöv

• Hellur

Plutten - Ja det är konstigt. Har komit in på dig tidigare.

Ginger, Vivs, ABC08 och ni som kommer på sångstunden i Liljeholmen i morgon - Som jag mår nu kommer inte vi Typiskt. Vi som sett fram emot den.

• Hellur

Jag är sjuk idag Känner mig helt sänkt, har åkt på en rejäl förkylning. Grrrrr.

Får dåligt samvete när jag läser era matningsrutiner. Är det så det ska se ut? W äter oftare än så. Samtidigt så har han haft helt annorlunda rutiner nu när han varit sjuk och ätit oftare och mindre samt inte velat ha så mycket fast föda. Men nu när han börjar bli bättre ska vi inrätta de "gamla" rutinerna han hade innan och hoppas de blir bra.

• Hellur

Plutten - Tack!
    Vet att jag inte ska känna så men när man läser om hur bra matvanor och rutiner en del har så får jag helt enkelt lite ångest. Precis som du hade tidigare. W är ju en månad yngre än en del så är inte så konstigt som sagt

Förresten, vilken fin gåstol A har W har en likadan fast i limegrönt och en annan "lekpanel". Visste inte att denna model fanns med ratt.

• Hellur

Låter kul med barnvagnssoppa, det vill jag följa med på!

BARNVAGNSSOPPA 3/10
    Swe
    Frill
    bianca2
    ABC08
    sole
    Hellur

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6