Sole skrev 2007-11-07 08:32:21 följande:
pluttenjobbigt att Alvin ville upp så tidigt!jag prövade nytt knep inatt, istället för att gå upp när han börjar låta låg jag kvar och han somnade om av sig själv. Det hann aldrig bli ledsamt, då hade jag såklart gått upp. Det här var mer störka-runt-i-sängen-gnäll.hoppas detta hjälper honom att somna om själv utan napp. Fast det kanske han redan kan men vi har serverat nappen ändå!Hellurväckte du W? Hur gick det på kvällen?THkul med utvecklingen! 3 tänder på så kort tid är inte illa! Och pincettgreppet också!
Sole: Så där som du beskriver med bök i sängen är det precis med Leo oxå. Jag vaknar ju alltid av det så även om han aldrig vaknar till utan somnar om själv så har jag ändå vaknat.
Leos två framtänder i överkäken har nu kommit så nu har han 4 tänder. Kanke dom som spökat?
Plutten: Jobbigt att A vill upp tidigt så var Leo förut oxå men nu har han börjat sova till 6-6.30 iallafall, men de kanske vänder 
Angående tomteläder så har Leo fått de av mina mamma och det kommer bli tomte julkort här
Swe: Leo har oxå de senaste dagarna börjat gråta, gör det i sömnen så han drömmer väl någe hemskt stackarn och biland så tystnar han inte när man tar upp honom direkt och då känner man sig hjälplös.
Är det många som ger välling? Vilken välling ger ni? Jag har gett Nestles mild havre välling nu ett tag men tycker Leo bajsar mycket mer ibland 4-6 gånger per dag förut var det ca 1-2. Och han har mycket mer gaser och ligger och pruttar i sömnen så han kanske är orolig på natten för han har ont i magen av vällingen? Tycker ni jag ska testa någon annan sort elr ska jag ta bort vällingen helt?