Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
Frill - stygnen kan sitta några dagar extra, ingen fara! Jag hade en patient med stygn (häftklamror) som suttit mer än ett halvår..inte så bra och rätt svåra att få bort men det löste sig det också
Frill - stygnen kan sitta några dagar extra, ingen fara! Jag hade en patient med stygn (häftklamror) som suttit mer än ett halvår..inte så bra och rätt svåra att få bort men det löste sig det också
Plutten - bra pastatips, det ska jag prova!
Majlinsa - fina bilder. Min favvo är den med sjön i bakgrunden.
Så här äter Jennifer:
8 - gröt
10 - frukt och smörgåsrån
12 - en burk mat + frukt
15 - 1,5dl välling
17 - en burk mat + frukt
19 - 2dl välling
Bianca - hur sover A på dagen? Funderar på hur jag ska kunna ändra Js mönster, hon är ju vaken hela kvällen..
Bianca - J brukar sova ca en timme på förmiddagen och en timme på eftermiddagen, lite olika vilken tid.
Sen brukar hon somna vid åtta på kvällen men bara sova en eller två timmar sen håller hon låda (skriker da da och la la och kastar sig i soffan och gapskrattar) tills vi går och lägger oss, efter en halvtimme ungefär brukar jag ha fått henne att somna. Hon vägrar ju sova i sin säng också så hon ställer sig upp mot vår sänggavel och kryper runt på oss och så.. ett himla härjande här... Hon e helt galen..
ABC - stackare! Jag kommer ihåg hur vi höll på i somras..sprang upp 100ggr varje natt.. men det vart faktiskt inte speciellt mycket bättre av att ge ersättning utan jag var tvungen att sluta helt att nattmata, hade två nätter utav skrik och sen hade hon vant sig!
Nu har vi iförsig sömnproblem igen men det är för att J vill vara på mig jämt..hon sover hela natten om hon bara får sova med mig.
Har just varit och TBC-vaccinerat Jennifer. Det gick bra fast hon skrek som en galning när vi höll fast henne, man måste hålla henne helt stilla.
Vart har ni tänkt ses i morgon? Ev kan jag komma med...
Grattis i efterskott Lillie! Vet inte när ni åker men ni lär ju få det underbart på resan!! (är rätt avis.. )
Hmm.. jag blev ekologisk och pedagogisk mamma... stämmer nog lite..
Plutten - när jag och min sambo pussas ler J sitt allra största tandlösa leende
Sole - J brukar krypa runt i badrummet när jag är på toa. När jag duschar sitter hon i sin matstol i badrummet. Besvärligt det där, men nu har min mamma hittat en lekhage som jag ska ha henne i (Jennifer alltså, inte mamma), det blir nog bra tror jag!
Swe - F kanske har kommit in i den jobbiga perioden som jag tror J börjar ta sig ur.. mardrömmar på nätterna kanske och behov av närhet.. I natt var första natten på över en månad som J sov i sin säng!
Plutten - vart bor du? Får man följa med på träffen trots att man inte varit med på en eeeevighet..?
Jag kan ställa min vagn varsomhelst.. har inget lås men den är inte värd något heller Så om jag hittar loftgången kan jag ställa den där! Sole, självklart att du inte ska bära!
Ska bli kul att se er!