Inlägg från: Björklöv |Visa alla inlägg
  • Björklöv

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Sole - Sömnen är bra tackar som frågar. Inatt ammades det bara en gång, visserligen en maratonammning eftersom jag somnade!! men det går helt klart åt rätt håll

• Björklöv

Funderar på om jag ska "ta Biancas plats" idag ...

• Björklöv

Jag kommer - har varit på ÖF och fyndat kläder till K!!! (klädbytardagar )
    Ska bara packa ihop för en "utflykt" sedan far jag så jag kommer väl kanske lite sen...

• Björklöv

Tack alla för idag. Nu mår min höstdeppiga själ mycket bättre - lite vänskap var visst den rätta medicinen
    Fast det var inte meningen att smitta dig Hellur Hoppas att du snart piggar upp dig. Kanske att din kompis läste fel?

• Björklöv

Klara klappar inte händerna men hon visslar

• Björklöv

Å jag lider så med Bianca och Swe nu när sömnen krånglar för er (även om det funkat bättre i natt med August!) Det är nog nått som spökar, troligtvis ett jobbigt utvecklingssteg (i kombination med tänder) så det kommer att gå över!!! Här har det nu varit flera nätter där K bara vaknat en gång per natt och då fått ammats om till sömns (mest för att mina bröst nära nog sprängts!!!)
    Dessutom verkar hon vara duktigare på att somna även på dagarna, idag hann jag inte ens ut genom dörren innan hon somnat i vagnen Så då blev det ett kort varv runt kvarteret, vill ju inte vara ute längre än nödvändigt i detta tråkväder...

Nu ska jag likt Pluttmor leka hemmafru och få städat och tvättat! Har redan stått vid mangeln och maglat handdukar, hur hemmafruigt är inte det på en skala

• Björklöv

Skulle ju leka hemmafru igår, men tiden rann ifrån mig! Fick iaf rensat en hög med papper som legat sedan vi kom hem från förlossningen och se, där hittade jag rabattkuponger på P.oP

Har haft en uschlig natt och det är inte Ks fel - utan min (idag anser jag) äckliga sambo. Så nu när K ätit och kommit ur pyjamasen ska vi ut härifrån. Vet inte vad jag ska hitta på men det löser sig väl nog...

• Björklöv

Pluttmor var helt rätt ute - sambon var på fest med jobbet igårkväll och det blev väl både en och femton öl för många eller nått sånt...

• Björklöv

Här har vi haft en ganska jobbig natt, med massor med gnöl från Klaras håll. Verkar som om hon har ont nånstans, kanske tänder på G??? Fick tipset att ge alvedon för natten, ska kanske testa det i natt och se om det funkar...

Pippil8 - Nä, det är inte bara E som inte sovit borta från sina föräldrar. Och jag känner väl lite som du, att hon känner ju ingen annan så bra så det känns inte så tryggt att lämna henne hos någon annan en hel natt. Dessutom så ammar jag ju fortfarande så det komplicerar ju saken en smula oxå...

Låter trevligt med träff idag men jag ska (troligtvis) träffa en liten kille på två veckor idag!

Nej, nu vill K amma!

• Björklöv

Lillen - Jobbig situation... fast jag hade nog tagit det lungt ändå. Det är lätt hänt att skicka sms till fel person. Och jag hade frågat mannen när han kom hem.

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6