Inlägg från: SanniXx |Visa alla inlägg
  • SanniXx

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Plutten: Klockrent med dom rosa backarna

Sole: Hoppas din syster blir bättre..
    ღ Mamma till Ida född 070115 i v.31+6 ღ
  • SanniXx

Ska försöka komma ihåg att påminna om kontanter på fredag, annars får ni påminna mig

• SanniXx
    Zul: Ida har varit ifrån mig 2 nätter när jag jobbat. Kommer hon inte vara glad att få vara med sin pappa tror du? Tror det kommer gå jättebra och vara nyttigt för alla som Sole skriver..
  • SanniXx

Juste. Jag måste bara berätta så sött! Frågar man Ida om man får en puss så gapar hon och böjer sig fram mot en.. Min älskling kan pussas!!.. hehe Hon tycker det är skoj att pussa på sig själv i spegeln oxå Som V.. Godingar!!

• SanniXx
    Emma: Ida vet oxå vart lampan är om man frågar och tecknar man bara lampa åt henne utan att säga ordet vet hon oxå vart den är
  • SanniXx

Pippil8: Japp, vi kör babytecken

• SanniXx

Jag igen.. som vanligt 2 meddelanden på rad..

På torsdag är det min tur att klippa mig, det blir till att kapa av bra mycket. Bort bort bort ska det, men jag vågar nog inte klippa mig så kort som jag en gång i tiden hade..

• SanniXx
    Pippil8: Jag kan genom min moster bl.a. och en del kan jag sen innan. Jag försöker teckna varje gång jag säger orden, men det händer att man glömmer ibland. Just nu använder vi orden mamma, äta, lampa, vatten, välling, busa/busig, leka, tack, katt, hund, kom, bra, sova/trött.. hmm, kommer inte på flera nu, men det är några iaf
  • SanniXx
    Björklöv: Det är nog ingen som kommer märka att det är egenpåhittade tecken för det finns så många olika tecken för samma ord
  • SanniXx

Ang babyrytmik så är det mycket mer rörelser på den än på en vanlig sångstund. Iaf här Man jobbar tillsammans med barnet. Vi går på det och Ida älskar det Man sitter, står, dansar, hoppar, "springer" m.m. Som ett träningspass!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6