• Hellur

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Bianca - Säger som de övriga, boka Kvarnen! 19:30 blir bra tycker jag.

Frill - Vilken härlig födelsedag du verkar ha haft.
    Vad lustigt, jag och några gamla jobbarkompisar försökte få bord på Caliente i tisdags, men det var fullt De har så god mat där. Vi kunde blivit bordsgrannar.

Vivs - Grattis till lägenhets försäljningen! Spännande med ett eget hus, längtar tills vi har ett också. Fördelen att det är lite att fixa är att man får som man själv vill ha det.

Idag har vi bara varit inne och haft en slappardag. Riktigt skönt! Känns som vi har ett envist virus som inte riktigt vill försvinna. W har blivit jätte förkyld igen och har på gränsen till feber och jag har ont i halsen och känner mig allmänt hängig. När ska detta försvinna?!

• Hellur

God morgon tjejer!

Här är vi (läs William) morgonpigga en sån här grå, mörk och blöt lördag. Tog på mig att gå upp med W så E får sova lite. Men imorgon är det min tur med sovmorgon

Idag är det babysim. W har missat de två senaste ggr nu så ska bli roligt att simma igen. Sedan blir det lunch och shopping.

Björklöv - Jätte tråkigt att höra att det är så jobbigt just nu och att du mår som du gör. Hoppas verkligen det blir bättre snart och att DU kommer må mycket bättre! Styrke kramar till dig!!!

TH - Det testar jag gärna någon gång. Låter roligt!

Sole - Har också funderat på barnvagnsbio, följer gärna med på detta med (jag har ju inget liv så hänger gärna med er istället )
    Ja de kanske är för rörliga? Kan testa i alla fall.

Bianca - Kanon att du bokat! Ska bli så roligt att gå ut tillsammans. Även jag är så mogen att jag gör som ni andra

• Hellur

Ang. utekvällen - Efter närmare titt på menyn kan jag tänka mig förrätt och varmrätt. Men en dessert kan ju alltid slinka ner också

Ha en skön lördag!!!

• Hellur

God morgon!

Jag är så glaaad idag. Vi har precis bokat kyrkan för bröllopet och E var först att komma fram. Fick den tiden vi ville på den dagen vi har lokalen bokad! Jippiiiii!!! Den 30 aug nästa år kl 15:00 ringer kyrkklockorna. Åhhh nu är det verkligt när vi har tid och allt.

Zul - Låter som ni har det jätte härligt nere i Frankrike. Vill också äta trerätters varje dag och goda efterrätter.

Pluttmor - Vill också följa med! Kollar gärna på onsdag jag med.
    Kul att Alvins rum blev bra! Tycker om grönt. W's rum har en fondvägg som är ljusgrön.

• Hellur

Pluttmor - Vad skönt! Tur att han somnar om efter ett tag igen.
    Det brukar inte W göra.

• Hellur

Sole - Grattis till att V's huvud är som det ska!
    Vi köpte W's kudde på Barnenshus, men finns på alla barnaffärer.

Låter roligt med öppen förskola hos dig imorgon Sole, men ska luncha med några kompisar ur vårat "gäng" som också är mammalediga. Får bli nästa gång.

Murgrönan - Hurtigt. Ska börja när jag mår bra i halsen igen. Men känner mig, kan nog dröja ett tag

• Hellur

Pippil8 - Välkommen hem. Är riktigt avis på er som reser utomlands. Du får berätta mer när du läst ikapp.

• Hellur

Phu, vilken morgon. W är som en ål. Tar evigheter att byta en blöja och sätta på kläder, han vänder på sig hela tiden. När jag äntligen är klar så kommer nästa bajsblöja... Han fick lunchen vid frukost så jag ska slippa kladda på teatern, och smart som jag är gav jag honom blåbärspuré... nej inte så smart. Han kräktes på gymet, kläderna, leksakerna, ja allt var lila. Ja ja, varför ska mamma hinna sitta ner och hinna göra iordning sig själv.

Har skrivits en del, har skummat igenom, får läsa mer sen, så ingen får ta illa upp om jag missar något.

Björklöv - Vad skönt till egentiden och att det gick så bra hemma. Det är ju så viktigt att få lite tid för sig själv. Kul med kör, sjungit länge?

Pluttmor - Låter som det kommer bli jätte fint i A's rum. Vad duktig du är. Vi har bara en grön fondvägg, men får inspiration när jag läser vad du tänkt.

Lillen - Lycka till ikväll och med nätterna!

Oj, klockan är jätte mycket! Måste packa ihop oss. Ses snart!

• Hellur

Hej hej!

Ja teatern var jättetrevlig! Går gärna igen.
    Tack för fikat efteråt och promenaden därefter.

Ginger - Nää vad trist, stackarn, hoppas han kryar på sig snart. Skönt att han är glad och som vanligt, då lider han inte själv av det.

TH - Du får ta kort så vi får se dig i den nya hårfärgen. Alltid roligt med lite förändring.

• Hellur

Halloy!

Vad är det som händer? Fattar ingenting. Men jag skriver här så får jag hoppas att det funkar för alla.

Swe - Spamar du

Lillen - Håller med föregående talare att du skulle passa super bra i kort hår.

Tycker också att det är så otroligt skönt att ha alla er. Ni har verkligen hjälpt och hjälper mig jätte mycket. Vad skulle jag göra utan er? Och vilka skulle jag träffa?
    Stora kramar till er allesammans!

Hoppas det blev en skön promenad idag, och goda kanelbullar
    Själv var jag i Tyresö hos en kompis, var också ute i det sköna vädret och åt kanel bulle till fikat.

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6