Ni e gulliga. Jag hoppas också hon blir bättre snart. I natt var hon som en liten handduk som hängde över min arm och helt lealös. Hon protesterade inte ens när vi bytte blöjan 111 gånger fastän det är det värsta hon vet annars... Och så fruktansvärt ledsen och uppgiven, det är som att de förstår att "nu är jag sjuk och nu försöker mamma och pappa hjälpa så jag måste ha lite tålamod".
Plutten: de tavlorna är ju jättefina! Jag gillar djuren som sitter i plastfickor på väggen också..
TH: Så Ida är också dålig! Usch, pussa på henne!
Bianca: Ingen aning, hon fick lite lite bröstmjölk (det som eventuellt fanns) och det kom inte upp. Gröt och välling vägrar hon och det är ju inte så bra heller när man är så lös som hon är nu... Testade mjukt bröd, det pillade hon med och fick i sig några små smulor. Jag är glad så länge det stannar kvar!
Sole: Jag ringde bvc för vi hade en tid idag och de sa att vi skulle ringa senare om hon inte blev bättre så skulle hon ge lite tips men vätskeersättning skulle vi tydligen vänta med. Att hon i alla fall inte är uttorkad kunde syster på bvc förstå bara på min beskrivning. Ett bra tecker var tydligen att hon orkade "prata" och satt och skrattade åt telefonen när jag pratade med bvc. Att hon orkar kände jag, hon har ju ingen energi i kroppen! Nu sover hon middag I SÄNGEN som hon aldrig gjort förut = hon är inte sig själv...
Vi som skulle åka på barnklädutförsäljning och till stan och fika på min kompis fik, boring!