Inlägg från: bianca2 |Visa alla inlägg
  • bianca2

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

th: kul!!!!!!!!!!!

• bianca2

hej tjejer!

Har haft en rätt skön dag, A sov till 08.30 (han var viserligen vaken 06.20-07.00) och jag m

Sen har jag o syster varit o simmat o nu käkar vi chips

sole: vi kan ju bestämma nån bio när vi ses på onsdag - för du följer väl m på barnvagnsbio?

ang kvarnen så vill jag egentligen ha förrätt och efterrätt eftersom jag alltd tycke rdet e godast men jag VET att jag måste ära ordentligt annars kommer jag bli kanonfull..

Det viktigaste är att ni alla bestämmer er INNAN den 20e - em det e ju evigheter dit så jag kommer påminna er igen

imorgon kommer svärmor - hoppas det går smärtfritt

karm på er

• bianca2

Zul: e sjukt avundsjuk!!
    Pluttmor: Jag vill oxå kolla o följa m!

Killen tog A inatt men då sov han ju i ett sträck till 08 - typiskt

kram

• bianca2

Suck _ inatt vaknade A 01, 03, 05 och 07... Killen tog trepasset som tur var. han somnade om rätt lätt varje gång men inte vi...

• bianca2

swe - vi tar upp honom varje gång o vaggar honom men han får ingen mat.

• bianca2

Ginger - jag har bokat "för många" platser så det e klart di ska m!!! gå in på kvarnens hemsida o kolla på menyn o säg till mig senast 20/10 vad du vill ha!

• bianca2

Sole:

tack för gästfriheten men jag ska köpa 30-års present m kompisar imorgon men vi ses på onsdag!!!

• bianca2

Pippil8: åh!!!!! e så sjukt avundsjuk!!!! TUR att jag ska till THAILAND i december annars hade jag nog inte överlevt.

Kvarnen den 26/10 kl 19.30
    Gå in påderas hemsida o kolla menyn o säg till mig senast 20/10 vad du vill äta.

kul att du e hemma igen

kram

• bianca2

stackare som haft jobbiga perioder! (lillen, swe mfl) själv tycker jag det varierar. ena natten vaknar a varannan timme men somnar snabbt om medan inatt sov han 111 timmar i sträck

Lillen - du e m på listan men ni måste alla gå in på hemsidag o bestämma vad ni ska äta innan 20/10

kram på er!!

• bianca2

Förresten e jag GLAD _ har lyckats få konsertbiljetter både till Kent i november och The Cure i februari!!! Tjohooooooooooooo!!!
    Och snart e det Berlin o sen Thailand!!!!
    härliga sista månader på året (hoppas jag)

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6