Inlägg från: SanniXx |Visa alla inlägg
  • SanniXx

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Tack snälla för igår. Jag hade oxå superduperkul!! Lite för slemmiga människor på Kvarnen bara!

Jag va hemma 5, sen upp nu.. Tjohoooo Är glad att jag inte är bakis. Bara trött. Hur mår du Sole??

Vilka partyprinsessor!!!!

Nu är det shoppinglördag. Här ska handlas tripp trapp och lite till. Ha en bra dag..

• SanniXx

Sofffy: Köpte oxå tripp trappen idag och bygeln är ett separat paket Så man kan välja annan färg om man vill..

• SanniXx

Bianca: Fy fabian va hemskt!

Vintertid ja. Jag trodde vi åt frukost väldigt sent idag, men när jag ringde min syster kl 10 så var ju bara klockan 9 Hela dagen framför sig. Här ska städas. Önska mig lycka till och skriv inte så mycket här, då måste jag ju in och läsa hihi..

• SanniXx

Sole: Jag gav mig inte på det hehe.. Jobbigt med alla spår och man måste ju slipa rätt mycket.

• SanniXx

Snart dags för öppna förskolan för våran del. Ida har lite svårt att hålla sig borta från hallen.

Äntligen får jag nya tapeter där. Målaren kom och spacklade hallen idag och ska spackla mer snart, sen kommer tapeterna upp i morgon

Ida tycker det är väldigt spännande med sladden till bygglampan som bara hänger rakt ner

ღ Mamma till Ida född 070115 i v.31+6 ღ
  • SanniXx

Frill: Du kan ju ta bort stygnen själv annars.. Eller be någon göra det åt dig

Det var verkligen något jag skulle säga, men jag tappade det helt. Gillar Inte när sånt händer! *morr*

Ida är förkyld Pludderuttan! Och jag har fått Idas finger i ögat. Har superont! Hon flaxar ju så. Inte konstigt att hon kallas Kråkan!!!!

• SanniXx

Någon som ska på underbara barnmässan i helgen? Den personen jag skulle gå med har bestämt annat nu..

• SanniXx

Nu har vi fotat julkorten för i år Blev riktigt nöjd. Men jag står och väljer mellan 2 st.. Funderar på hur jag ska få eran hjälp att välja. Kan ju inte lägga ut bilderna här Alla läser ju i denna tråd. Hehe..

Så här ser Idas matschema ut..

ca 06 - Välling

ca 09 - Lite gröt och ibland en macka med leverpastej

ca 12 - Lunch med lagad mat + dessert

ca 15 - Mellis i form av frukt

ca 17 - Middag med lagad mat + dessert

ca 20 - Välling

• SanniXx

Plutten: Ja.. efterrätt.. frukt.. puré

• SanniXx

Fy vad det är tråkigt att måla möbler. Tänkte bara komma in och säga det Målar om möblerna till hallen..

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6