Inlägg från: Ginger6 |Visa alla inlägg
  • Ginger6

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Förresten, va bra att läggningen går lite bättre Swe och tack för förtydligande Sole. Antar att du testat att blanda både välling o ersättning? DEt gör jag på kvällen, att han får hälften hälften, det är ju bara en sängfösare för Js del egentligen eftersom han ganska nyss ätit middag. Tror som sagt inte han behöver mer energi...han har så det räcker o blir över

• Ginger6

Tack Vivs, jo han är snuvig & hostig också så det kanske inte är nån fara då. Tycker mest synd om honom om han lider men han verkar inte så jätte-påverkad nu. Låter jättehärligt Frill, hoppas du får en kul kväll!! Jag träffas också gärna imorn.

• Ginger6

Halloj! Jag vill gärna träffas efter lunch, säger som Bianca, skriv i tråden vart ni ses & när så kommer vi

• Ginger6

Fika blir strålande vid 13.30, kommer gärna till vem som helst av er, va gulliga ni är!

• Ginger6

Hej på er! Hoppas helgen varit bra. DEt har min, skön som vanligt att hänga hela familjen Åh va avis jag är på alla som sover hela nätterna, J vill inte komma ur sin tråkiga rutin att vakna och vilja ha mat runt 3... men i helgen har vi testat att ge 200 ml vatten och en skopa välling i...funkade och han somnade om, alltså inte hungrig bara nått annat...Men blä!? Vad ska man göra? Lova att buffning inte funkar, har verkligen testat det...

• Ginger6

Halloj! Fy va jobbigt Pippil8, hoppas allt är bra med lille E!
    Skönt med bra läggning Swe, en fråga bara, brukar F sova på mage eller gjorde ni så för Anna W rekar det? Bara nyfiken, vi rullar tillbaka J när han lägger sig på mage för han vill bara busa då och somnar aldrig på mage, tror jag i alla fall...har ju aldrig låtit honom vara
    Soffy, nice med fika på onsdag, vi kommer gärna
    Fika hos Soffy på Kungsholmen efter kl 13 på onsdag:

Bianca
    Ginger

• Ginger6

Halloj! Trist Björklöv, förstår att det känns deppigt. JAg försöker tänka på det att 50% av alla äktenskap skiter sig under första småbarnsåret...alltså har vi nu klarat 8/ 12-delar....inte dåligt Det är oundvikligt att man blir sura på varandra hit o dit, det är ju inte rättvist alltid det här med mamma, pappa, barn...
    Swe, trökig natt! Vet hur det känns....J vaknar tidigare o tidigare o ska ha sin flaska. I natt 01.20 gav honom 140 ML vatten o 1 skopa ersättning...men sen var han pigg o låg o lekte i sin säng till 03 ungefär, somnade om till 06 då hade han kissat igenom blöjan...buhuuu dumma mamma!!!!ville inte somna om, var uppe till 8, men sen sov vi två timmar i våran säng...herre jesus när ska man bli pigg!?!?! undrar om man ska ta en promis idag eller skita i det...det är ju KALLT!!!! brrr

• Ginger6

Jättetack för idag Soffy!! Jättemysigt, trevligt och gott med hemlagad glögg!! Mums! Nu har precis vår säng kommit.....så det var ju tur att jag begav mig hemåt i god tid...Morr! Hoppas alla får en skön kväll och håller tummarna för bra läggning och natt för mig och alla andra sov-vägrare

• Ginger6

Men hallå! Vilken rafflande semifinal i Idol...tråååkigt att vänta på resultatet så jag kikar in här. GO MARIE!!!! Och Amanda, men mest Marie...
    Skönt att Agnes feber gått ner Zul, va läskigt med lunginflammation!
    Sjuk dag Lillen, och nice med mens, känns som en av de få gånger man är glad att se den Min har inte dykt upp än trots att jag inte ammat på 4 månader. Men jag hade ju inte den så frekvent innan heller....
    Ikväll såg jag förklaringen till nattens bråk, i Js mun, en liten framtand. Gulligt!!
    J får inte äta själv än...även om han gärna vill, det är kladdigt som det är tycker jag....

Kram på er och ha en skönt helg!

• Ginger6

Halloj!

Va kul med träff imorn, längesen Lillie!! Och sen ser man kanske inte dig heller så mycket Bianca. Jag & J kommer gärna. Ha en bra eftermiddag i Mörkret! Vi har satt upp lampor, stjärnor och ljus överallt, mysigt och nästan nödvändigt för att inte fullständigt gå in i mörkerdvala....

12.00 på coffehouse by george vid odenplan.
    träff tisdag 4/12
    Lillie
    Bianca2
    Sole
    Björklöv (om jag inte åker till Ikea)
    Ginger

• Ginger6

Halloj!

Vi hoppar träffen idag, tyvärr. Jobbig natt med tandvärk för J....är helt slut så hänger nog häromkring idag. Hoppas ni får trevligt!

• Ginger6

Halloj! Tack för senast, det var kul att träffas, nu dröjer det nog ett tag Bianca innan man ser dig hoppasd u får det sååå skönt! Kul att se dig oxå Lillie, oförskämt fräsch! Alla ni andra me iofs....jämfört med mig, väääärsta raset, ännu en sömnlös natt och nu har vi fått gå hem från öppna förskolan där J var tok-arg och förstörde sångstunden och höll på för att han är så trött...jag klandrar honom inte, vill oxå bara SKRIKA av trötthet!!! DEtta vädret på det hela gör ju att man tappar fullständigt sugen, BLÄ! Sådär nu har jag neggat klart, hoppas ni andra mår prima. Jag träffas gärna imorn em Soffy! Kanske en promenad o fika om vädret är bättre?

• Ginger6

Men stackars lilla A och er Zul, maximal otur, hoppas hon blir frisk snart!!
    Tråkiga besked J79, bra att ni hade en trevlig upplevelse trots allt!
    GRattis till "mamma" Sole. Har trott länge att J säger mamma men jag vet inte längre...nog mest joller. Han säger inga andra ord. Nu sover han på Alvedon den lilla terroristen. Tror att det är tänderna som får honom att må kass, han är så ledsen hela tiden. Ska gå o lägga mig typ nu och hoppas få sova några timmar. Vi kommer gärna till dig imorn J79 om vi är någorlunda pigga!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6