Hej tjejer!
Oj, nu har det skrivits mycket sedan jag var inne...
Zul: Jag kan tänka mig hur du känner med sjukdom, Inez har ju varit sjuk i nästan en månad nu och det är först idag som jag vågat mig ut på riktigt. Har varit och träffat folk ett par gånger men jag klarar inte riktigt det där med att gå ut dagen efter hon slutat kräkas/ha diárré som jag har förstått att många gör. Skulle få så dåligt samvete om vi smittade nån med magsjuka! Och lillan har gått ner, alla säger att hon har blivit så smal, men allt är ju såklart relativt. Likt förbaskat går hon ner, saknar aptit och är trött nästan dygnet runt = surt! Men sean igår är hon faktiskt sitt glada själv igen och idag fick jag i en halv burk mat. Känns sjukt att vara glad över det, men det blir ju så när man knappt förväntar sig nåt!
J79: Usch vad tråkigt med E:s gammelmormor. Min mormor och morfar som är precis drygt 70 har i förra veckan fått besked om cancer, lung- och prostata-, allvarliga sådana. Mormor fick sin första dos cellgift idag och det känns helt overkligt...
Ginger: Fritt fram att negga, igår ringde jag och gnällde rekord för min bättre hälft. Det var vädret, cancer, cancer igen, inget jobb, magsjuka, trötthet, sitta inne jämt, vara så sjukt ofräsch och ful som synden mm... Han bokade av sina kunder och kom hem......*dåligt samvete*
Sole: Grattis till mamma!! Inez har aldrig egentligen sagt mamamamamamama utan sa mamma direkt, varför jag inte riktigt vet om hon säger det bara som ett ljud eller att hon faktiskt menar mig?! Men om Erik går och gör nåt med henne och jag är i ett annat rum och hon säger "mamma" så blir hon alltid nöjd när jag kommer.... Men eftersom hon är så mammig som hon är så tar jag inte det som bevis heller
Men hon gör iaf ljudet...
Apropå bad så badar hon ungefär en gång i veckan, men aldrig mer. Hon har aldrig halkat nåt i baljan, som har gummerad botten. Annars duschar hon (oftast med mig) ungefär var tredje dag. Jag tvättar med det jag har närmast, olja, babywash eller ibland lite av min duschcreme, inte jättenoga.
Sofffy: Grattis till rätt lön(?) och avklarade julklappar och julkort. jag gör alltid mina julkort själv så jag blir väl klar med dem lagom till den 23:e eller nåt och julklappar har jag inte ens börjat fundera på..... SUCK. Pussa på nattsuddar-Ebba och säg att hon e kalas fastän hon e mini!
Plutten: Måste säga tvärtom att det var inte alls mysigt i förrgår när vi kapitulerade vid 23 och Inez fick sova hos oss (hon var helt galen och svettig och ja... omöjlig att få att sova i sitt rum). Det slutade med att jag hade nypmärken på halvabröstet, mindre hår på huvudet än innan och klösmärken lite överallt. Samt trött rygg efter att ha sovit som en ostbåge. Buääää!
Nä, nu har jag nog klagat klart? Näää, just det. Jag TAPPADE 740 kronor ur min jackficka igår. FY F*N vad arg man kan bli! Stackars min kära sambo, aldrig ringer jag och berättar nåt bra.
Ska avsluta med det roliga i att Inez nu klappar händerna när någon klappar på teve... Det är ju hejdlöst gulligt!