• Anonym (Ch)

Tjejer, har ni märkt av porrskada?

Jag har precis träffat en bra tjej och tänkte nu avveckla min porrkomsumtion som har varit ganska intensiv under tiden jag var singel.

Allt porrtittande har givetvis gett mig en del idéer, varav jag tänkte införa de mer "rumsrena" i vårt sexliv. Dock har jag berättat för henne att jag är relativt sexuellt oerfaren och jag vill ogärna framstå som porrskadad (nytt ord i nästa utgåva av SAOL?).

Därför vänder jag mig till de kvinnliga användarna på FL. Har ni ibland tyckt att er sexpartner verkar porrskadad? På vilket sätt i så fall? Har det varit enbart dåligt eller även bra?

• Svar på tråden Tjejer, har ni märkt av porrskada?
  • No way

En del ideér vet man ju kommer fårn porren för det är väl mest där det visas.. men skulle nog inte kalla det porrskada.

My baby can kick your babys ass!
  • Anonym

jag hade en porrskadad pojkvän. eller han var nog skadad på flera sätt. han var helt besatt av analsex och det gjorde att jag blev helt skadad, fysiskt.
    inte så schysst kanske....

• someday

Den "porrskada" jag har märkt på vissa skulle i sånt fall vara att dom tror att man som tjej vill ha satsen precis överallt.

Visst, det finns många tjejjer som gillar det, men jag som tjej, känner många andra tjejjer, och vet ingen som vill ha satsen överallt.

Detta tror jag är nått killar får för sig genom att titta på porr, men jag kan ha fel. =0)

• Anonym

Bättre med fantasier än att kolla på nåt som inte alltid fungerar lika bra i verkliga livet! Jag skulle bara tycka det var negativt med en porrskadad kille men det är ju vad jag tycker! Och så beror det väl helt på vad man vill få ut av sexet! Vilt och porrigt sex eller Lugnt och stillsamt!?

• Mesangium

En klassisk porrskada är väl att tro att alla tjejer kommer av en stunds frenetiskt in-och-ut.

De allra flesta tjejer behöver man samarbeta med, smeka på fler sätt.. eller att hon gör det själv samtidigt..

Så.. jag kan beskriva "klassisk porrskada nummer ett" som "bortglömmandet av klitoris".

=)

• skriva

Anonym Ch: Du säger att du är ganska oerfaren sexuellt. Kanske det är roligare att fokusera på din flickvän och hur mysigt ni har det tillsammans än att i första hand experimentera med intressanta variationer från det du har sett i porren? Så kan ni gemensamt komma fram till vad ni båda tycker om. Hon kanske gillar att köra in en dildo i rumpan på dig för att hon har sett det i någon film, och då är ju allt fina fisken, men hon kanske inte alls är sugen på det eller att kväva dig när du får orgasm.

Det bästa är väl att låta en sexuell relation växa fram och njuta av varandra förutsättningslöst?

Lycka till!

• Anonym

Håller med NOKGRODA till fullo!

Det där är nog den absolut största porrskadan =)

• Anonym (japp :D)

min kille är totalt posskadad, och jag är jättenöjd!!!

han har så många ideer och är väldigt lätt att tillfredställa. det är aldrig så att han tvingar på mig ngt, utan han kan komma med värsta movet, sen efteråt berättar han att "nä.. det såg jag i en porrfilm"

• Anonym (Ch)
    Mesangium skrev 2007-09-10 12:20:57 följande:
    En klassisk porrskada är väl att tro att alla tjejer kommer av en stunds frenetiskt in-och-ut.De allra flesta tjejer behöver man samarbeta med, smeka på fler sätt.. eller att hon gör det själv samtidigt.. Så.. jag kan beskriva "klassisk porrskada nummer ett" som "bortglömmandet av klitoris".=)
    Aha, jag tänkte mer på saker man gör, inte saker man inte gör. Jag kan iaf glädja dig med att hon efter en stunds samlag för min hand just dit om jag nu råkat glömma det själv...
  • Anonym (Ch)

Anonym (japp :D) skrev 2007-09-10 17:46:41 följande:

min kille är totalt posskadad, och jag är jättenöjd!!!han har så många ideer och är väldigt lätt att tillfredställa. det är aldrig så att han tvingar på mig ngt, utan han kan komma med värsta movet, sen efteråt berättar han att "nä.. det såg jag i en porrfilm"
    Du får gärna vara lite mer detaljerad. Vilka porr-inspirerade moves gillar du?
Svar på tråden Tjejer, har ni märkt av porrskada?