breaker, baby active. BARNVAGN!
Någon som har denna och vill säga några ord om den.
Jag köpte min i fredags från Tradera och väntar nu på den.. Någon som vill säga både gott och ont om den?
mvh
Någon som har denna och vill säga några ord om den.
Jag köpte min i fredags från Tradera och väntar nu på den.. Någon som vill säga både gott och ont om den?
mvh
Puffar lite
Vill oxå veta då jag ska beställa en sån i veckan. Tycker dom är jätte snygga men man vill ju gärna veta att det är en vagn som håller?
Jag sökte lite på gamla trådar om vagnen och hittade faktiskt inte någon som skrev något neg. om den. Så det verkar ju bra. Det enda som någon hade på nackdelar var att vagnen inte blir så jätte liten när man fäller ihop den. Så om man har en väldigt liten bil kan det vara jobbigt. Dessutom är den ju inte så dyr som de flesta andra vagnar som finns på marknaden så i värsta fall så har man ju iaf råd att byta ut den. Men som sagt, det jag läst har bara varit positivt. =)
Ja juste de såg jagozå, att den kunde vara lite tung sen. Me som sagt, i värsta fall så köper man en annan vagn sen när bebben blir äldre. Vi har oxå en stor bil så det blir inget problem!
Vilken ha ni tänkt er? Vi köpte en Rally edition 12 :)
Har inte bestämt 100% än. Tycker det finns så många fina. Ska beställa på torsdag så jag har lite mer tid o fundera =) Hade varit lättare med färger o så om man vetat kön, men nu vill ju inte vi veta de.
hehe, om jag visste så skulle jag nog köpa en rosa om de va en tjej och en blå om de va en kille :) och självklart i rally edition :)
Samma här. Men nu får det nog blir en mer neutral färg.