Vart köper man böcker på nätet?
Billigt ska det vara
Jag känner till adlibris och bokus.
Finns det fler?
Det vore kul att kunna "bläddra" i böckerna...
Billigt ska det vara
Jag känner till adlibris och bokus.
Finns det fler?
Det vore kul att kunna "bläddra" i böckerna...
Vad menas med bläddra?
Jag har alltid beställt från adlibris och bokus. Tycker dom verkar helt ok!
Jo, jag menar att jag skulle vilja se ett eller några uppslag i boken för att se hur, ungefär, den ser ut inuti
På amazon.co.uk eller amazon.com kan man ofta "bläddra" i böckerna. Rätt så dur frakt därifrån dock. Ska du handla därifrån rekommenderar jag uk-versionen, så slipper man fundera på tull.
I sverige är adlibris favoriten.
Det här är också en trevlig bokhandel när det gäller böcker om hantverk www.needleartsbookshop.com/ , men frakten baserar sig ju på vikten, och böcker är tungt...
Stenfalk: Du vet vad jag är ute efter
Sammet: Jaa, jag gör ju det
... känner mig VÄLDIGT tjatig...
(så du vet)
Äsch... du är inte tjatig
Jag handlar alla böcker på www.adlibris.se dom e väldigt billiga och man betalar ingen frakt heller!
För att hitta billigast pris på böckerna kan du gå på www.bokpris.se eller www.bokfynd.nu
Kan du inte gå in på en bokhandel för att se hur boken ser ut och blädra lite i den??
Sen bestälal från bokus eller adlibris?
bokshopen.lycknis.se/
har galet billiga böcker
eller vad sägs om en pocket för 28 spänn!
men man måste vara student..
Kulturbutik.se
Billiga böcker, dålig hemsida (går inte att bläddra)
Jag handlar mycket på CDON, bra priser på pocket och ingen frakt för studenter. Samt att de är supersnabba i leveransen, har man tur kan böckerna komma dagen efter beställningen!
Gillar tyvärr inte Adlibris och Bokus pga de sega leveranserna, det är något de borde jobba på.
Och adressen för den oinvigda är www.cdon.se (egentligen .com, men så slipper man klicka in sig på Sverige )
Bokborsen.se begagnade böcker, ej blädderbara, ej bilder.
Du kan alltid kolla butiker och priser på Bokpris.net