Inlägg från: Anonym (Dude) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Dude)

Hur ser en "fin fitta" ut?

Skäggfinnar runt om är ju inte särskilt snyggt.

• Anonym (Dude)

Anonym (man) skrev 2007-09-11 08:45:52 följande:

RenHelrakadInre blygdläppar som inte hänger utInte alltför framträdande venusbergRosa
    Bortsett från ren så lät det inte som en beskrivning av en vuxen kvinna. Jag skriver inte under på ovanstående önskemål.
  • Anonym (Dude)

Anonym (kvinna) skrev 2007-09-11 12:07:02 följande:

Ja herregud ja trodde inte utseendet spelade så stor roll bara man e REN.... ja menar kommer ni hem med en tjej å tittar ner under trosorna å säger HERREGUD de inre blygläpparna sysn för mycket detta går inte??? HJÄLP säger ja bara.... finns attraktionen å lusten kvittar väl resten bara man e fräsch eller??? Fan nu vågar man nog inte visa musen för nån är ja rädd tänk om den inte duger,,,,,
    Så vad du menar är att inga kvinnor har preferenser vad gäller utseende och storlek på batongen? Bara för att man har preferenser så betyder det inte att allt annat är diskvalificerat.
  • Anonym (Dude)

Jag tycker att det är mer regel än undantag att vuxna kvinnor ser ut som Mick Jagger. Gillar man inte det så har man ju begränsat sitt utbud ordentligt.

• Anonym (Dude)

Anonym (MannenZ) skrev 2007-09-11 16:31:55 följande:

Ingen som tagit upp piercing? Snyggt eller fult i musen?
    Piercing går fetbort. Inte många möss som skulle kunna skrämma bort mig men sitter där en piercing så vänder jag i dörren.
Svar på tråden Hur ser en "fin fitta" ut?