Inlägg från: Anonym (man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (man)

Hur ser en "fin fitta" ut?

Ren
    Helrakad
    Inre blygdläppar som inte hänger ut
    Inte alltför framträdande venusberg
    Rosa

• Anonym (Man)

wampen59: det är en längtan efter att inte få förmycket hår i käften då man gör det mysigt för henne :)

• Anonym (Man)

Ren naturligtvis, men gärna inre blygdläppar som sticker fram lite (inte föör långt), för min del gärna hår på hela så länge bikinilinjen hålls hårfri.

Så som ni märker så varierar synen på vacker något enormt!

• Anonym (man)

Ja ni, insinuationerna om pedofili haglar som vanligt. Det är inte genom könets eventuella hårbeväxt som jag avgör om det är en kvinna eller en flicka. Kanske skulle ni fundera lite mer över er egen referensram om det är så ni tänker.

• Anonym (man)
    Valkyriah skrev 2007-09-11 10:09:48 följande:
    Antar att Anonym (man) syftade på att några i tråden inte förknippar ett rakat kön med en vuxen kvinna.
    Just så.
  • Anonym (Man)
    Anonym skrev 2007-09-11 13:28:14 följande:
    har även jag fruktansvärda komplex! men jag har alltid lyckats få den jag vill ha... är helrakad, och i allmänhet normalstor eller hur man ska lägga fram det.. men den ena inre läppen är större och är utanför och stör det verkligen så många killar?
    Nej det gör det inte. Jag tycker iaf det är kvinnligt.
  • Anonym (man)

Anonym (u) skrev 2007-09-11 13:39:00 följande:

fattar inte varför de alltid hänger på att hur en fitta ser ut...killen då? jag personligen tycker faktiskt att (jag är helt straight) att musar är vackrare än hängande snoppar, o pungen de e ju ful...en påse med rynkor som bara hänger där...jag älskar ju såklart min mans kön men tycker inte de e snyggt för det..ville bara säga de!
    Fast nu var ju faktiskt trådens ämne hur en snygg mus skall se ut
  • Anonym (man)
    wampen59 skrev 2007-09-11 10:04:42 följande:
    Anonym (man) skrev 2007-09-11 09:43:08 följande: Ja ni, insinuationerna om pedofili haglar som vanligt. Det är inte genom könets eventuella hårbeväxt som jag avgör om det är en kvinna eller en flicka. Kanske skulle ni fundera lite mer över er egen referensram om det är så ni tänker.Hmm,...har inte nuddat vid den tanken--ändå tar DU upp den ?Undrar...?
    Fast å andra sidan. I inlägg #11 skrev du:

"Många män vill helst ha helrakat!

Är detta någon inre längtan efter --- jaa vad?"

Vilket ju självfallet inte är något annat än en extremt tunt förklädd anklagelse att män som gillar helrakade musar i själva verket tänder på barn.
  • Anonym (man)
    wampen59 skrev 2007-09-11 15:00:30 följande:
    Anonym skrev 2007-09-11 14:58:13 följande:
    det kanske är enm inre längtan efter ett .....eh..rakat kön ? simple as thathahaha--jag tror att det blir stopp där ;)Finns lixom inte mycket att tillägga..
    Du vågar alltså helt enkelt inte stå för din insinuation.
  • Anonym (man)

Jan H: Nej, men jag har fått avsmak av att se en fitta med läpparna hängade halvvägs till knäna. Ditt ville inte jag med min tunga!

• Anonym (man)

Anonym Djungel: Det var det mest dumma jag har hört!

• Anonym (man)

Anonym (Djungel): Ja, var du stolt om du känner för det och låt andra tjejer som vill raka sig fullständigt göra det!

• Anonym (man)

Anonym (djungel) skrev 2007-11-20 14:17:20 följande:

En sak bara, som riktar sig till alla som rakar sig..Hade inte detta "ideal" att raka bort allt hår funnits så hade ni då aldrig rakar er! Då hade ni inte ens tänkt tanken..Varför rakade man sig inte förr i den utsträckning man gör idag? Jo för då såg man inte rakade fittor i varje p-rulle.. Utan det var mer naturligt, och inte rakade fittor, blekta anus osv.Utan dagen ideal hade ni ej rakar er - punkt slut!
    Jag utgår från att du inte heller rakar dig under armarna eller på benen.
  • Anonym (man)

Anonym(djungel)

Har du någon kommentar till mitt inlägg #153

• Anonym (man)

Anonym (***) skrev 2007-11-20 14:32:58 följande:

Är de bara jag som inte förknippar rakade kön med barn?Har aldrig tänkt tanken att jag skulle se ut som ett barn eller att killar tänder på barn bara för man är rakad?inte fan drömmer jag om en liten pojke när jag suger min mans rakade kuk (inte för han rakar själva kuken *asg* men ni förstår) :P eller på en liten flicka när jag slickar en tjej som är rakad?de är bara ens egen fantasi
    Ja, som jag skrev redan på sidan två i denna tråd så bör man reflektera över sina egna tankebanor om man med automatik kopplar ihop ett rakat kön med barn.
Svar på tråden Hur ser en "fin fitta" ut?