• Valkyriah

Hur ser en "fin fitta" ut?

wampen59 skrev 2007-09-11 10:04:42 följande:
    Hmm,...har inte nuddat vid den tanken--ändå tar DU upp den ?Undrar...?
    Antar att Anonym (man) syftade på att några i tråden inte förknippar ett rakat kön med en vuxen kvinna.
    Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Valkyriah
    wampen59 skrev 2007-09-11 14:40:20 följande:
    Löjligt! Läs igen!

Vad tror du den inre längtan är efter?

• Valkyriah

Fast måste ett rakat kön innebära en inre längtan??

kan det inte bara vara en smaksak som med allt annat?

• Valkyriah
    Anonym skrev 2007-09-11 14:58:13 följande:
    det kanske är enm inre längtan efter ett .....eh..rakat kön ? simple as that

precis,behöver inte vara mer komplicerat en så.

En smaksak... vissa gillar hår i maten,andra inte

• Valkyriah
    crazyman skrev 2007-11-09 18:21:17 följande:
    älskar denna typen av trådar... fittor ska vara små, inga uthängande blygdläppar... helrakade och välformade muhaha
    Har du sett min fitta ?
  • Valkyriah
    crazyman skrev 2007-11-09 19:25:01 följande:
    nä, men skulle gärna vilja
    Jag vräsar fitta varje söndag kl 14.00 utanför kyrkan!!
    Missa inte det
  • Valkyriah
    crazyman skrev 2007-11-09 20:44:55 följande:
    Vilken kyrka??
    Men lite får du ju jobba för att få se fitta
    Du får gissa haha
  • Valkyriah
    Anonym (djungel) skrev 2007-11-19 15:29:11 följande:
    Håller med. Min kille avgudar också min håriga härliga fitta.De som gillar rakat kan ju jämföra sig med barnungar. Och tänder man på det borde man kanke tänka över sin sexuella läggning!!
    Förvånad

Att jämföra en vuxen kvinnas kön,orakad som rakad med ett barns är för mig skrämmande.
    Det finns fler skillnader än endast behåringen.
  • Valkyriah
    Anonym (djungel) skrev 2007-11-19 15:34:56 följande:
    Ja storleken! Haha!Men seriöst, ni som håller på och snacka om att ni rakar er för er skull hit och dit. Bullshit!! Ni gör det endast för att idealet är så idag, hade det aldrigt varit "inne" med rakat så hade ni haft era bushar där, precis som jag. Men jag är stark nog att motså idealet. Och det är jag jävligt stolt över!Håret är där för en anledning tjejer! Och killar!
    Antar att du låg och sov på sexualundervisningen i skolan

Får jag fråga om du rakar benen,armhålorna,noppar ögonbrynen,rakar din man sig i ansiktet?Som sagt håret är ju där av en viss anledning,men för den sakens skull MÅSTE man ju inte behålla det.Är väl jättebra att du trivs med ditt underliv så som du valt att det ska se ut.

Själv började jag raka mig av nyfikenhet när jag var runt 13-14,var väl mest som en kul grej,men fortsatte då jag tyckte det var bekvämt och fint,sen när jag fick ett sexliv upptäckte jag en annan fördel-Sexet känns bättre utan hår hehe.
  • Valkyriah
    Anonym (djungel) skrev 2007-11-19 15:59:37 följande:
    Vad är vitsen med att ha en liten rand eller triangel och sedan är allt annat borta?? Det är ju bara fult och löjligt.. Ser dum ut rent ut sagt..
    Ja fast det är ju din åsikt (som du fegt nog inte vågar stå för )
    Du måste ju vara medveten om att andra inte delar din åsikt.

Jag skulle tycka det såg förjävligt ut om jag inte rakade mig,men bryr mig inte nämnvärt hur andra väljer att se ut mellan benen.
  • Valkyriah
    Anonym (djungel) skrev 2007-11-19 15:50:25 följande:
    Synd att du/ni behöver raka er för att vara närmare er partner..Brist på ngt där kanske?
    Tror "skönare" syftade på fysisk närhet.
  • Valkyriah
    tess701 skrev 2007-11-20 18:02:21 följande:
    Men herregud klart de vill ha sex med MIG en KVINNA!!!! Om ja har hår där nere eller inte har väl inget med ett BARN å göra!!!!!!! NU e de väl ändå ni som har sjuka tankar i skallen??? ALLA ja pratat med de i min närhet anser inte att de är pedofiler för att de gillar rakat..... HERREGUD var får ni allt ifrån?? Trångsynta e ju bara förnamnet...
    Håller med.
    Då tycker jag det är mer skrämmande att det uppenbarligen finns människor som inte kan se skillnad på ett barns och en vuxen kvinnas kön-orakat som rakat.

Sen är det väl inte endast könet man har sex med,utan hela människan,allt runtomkring.
  • Valkyriah
    Anonym skrev 2007-12-10 13:47:49 följande:
    men va?? låter som du pratar om en unge...bläää
    Så enligt dig ser de kvinnor med ett sådant kön ut som ett barn?
  • Valkyriah
    Anonym skrev 2007-12-10 15:26:02 följande:
    nej men att man just strävar efter en sån...
    Strävar efter vad?Enligt dig en vuxen kvinnas kön som ser ut som ett barns?
    Förklara dig nu.
  • Valkyriah
    tess701 skrev 2007-12-10 17:44:41 följande:
    Exakt strävar efter vad???? INte fan strävar ja efter att se ut som ett barn bara för att ja helrakar mig!!!!!!! Hur trög får folk vara jag gör de för att JAG trivs så...inte för att se ut som ett barn å inte för att de gör de i nån p rulle..... å ja har inte träffat en enda karl som sagt att de uppskattar de för att ja ser ut som ett barn ja har en vuxen kvinnas kön utan hår. PUNKT!!!!
    Du missförstod nog.
    Om du läser längre bak så kanske du hänger med.
    Anonym (blääää) skrev 2007-12-10 17:15:13 följande:
    ni killar som tänder på helrakat, om ni slickar en helrakad tjej i ett mörkt rum känns det då verkligen som en vuxen kvinna? jag tycker det är lika äckligt med en tjej som tänder på rakade killar.
    Har aldrig lampan släckt när vi har sex för det första
    Men när jag är intim med min sambo så är barn det sista jag tänker på.
  • Valkyriah
    Häxan Jia skrev 2007-12-11 15:26:54 följande:
    De är nog snarare så att folk känner sig mer hygieniska, inte att det nödvändigtsvis innebär att de är det.Jag började raka mig när jag var 10 nej 11 år var jag, vid tio så klippte jag bara ner allt med sax så gott de gick. Jag avskydde nämligen när blodet fastnade i håret under mens och de gör jag än idag.. därför rakar jag, de känns fräschare för mig. Det innebär ju inte som sagt att de är en total sanning utan bara min sanning eftersom jag mår bättre då Kanske är de så andra tänker och känner också.
    Du är en klok kvinna känner precis likadant.
  • Valkyriah
    Rebecca s bebis skrev 2007-12-11 20:04:11 följande:
    Fast irriterar de inte huden om man e rakad o använder typ string m.m.?? frågar nu bara av ren nyfikenhet..*ler*
    Det beror nog på hur man tar bort håret.
    Det bästa är ju att göra en brazzewax
    Ska man raka är det viktigt att ha mycket lödder,helst rakgel,nytt vasst rakblad vaje gång,samt kanske smörjer in med något mjukgörande efteråt.
    String använder jag mest,då jag tycker det är bekvämt.
    Har aldrig haft någon infektion,svamp eller något annat otrevligt (peppar,peppar)
    Fick inte ens svamp under graviditeten,då det ska vara vanligt att få det.
  • Valkyriah
    Rebecca s bebis skrev 2007-12-11 20:25:53 följande:
    aha,tack så mycket =)va mest nyfiken..tidigare när jag raka mig i tonåren..*flinar* så använde jag rakhyvel o lödder..o de funka inte alls f mig..funkar de för andra så weiii..=)
    Nej,men trivs man inte så är det ju onödigt
Svar på tråden Hur ser en "fin fitta" ut?