Inlägg från: Anonym (kvinna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kvinna)

Hur ser en "fin fitta" ut?

Ja herregud ja trodde inte utseendet spelade så stor roll bara man e REN.... ja menar kommer ni hem med en tjej å tittar ner under trosorna å säger HERREGUD de inre blygläpparna sysn för mycket detta går inte??? HJÄLP säger ja bara.... finns attraktionen å lusten kvittar väl resten bara man e fräsch eller??? Fan nu vågar man nog inte visa musen för nån är ja rädd tänk om den inte duger,,,,,

• Anonym (kvinna)

Anonym (kvinna) skrev 2007-09-11 12:07:02 följande:

Ja herregud ja trodde inte utseendet spelade så stor roll bara man e REN.... ja menar kommer ni hem med en tjej å tittar ner under trosorna å säger HERREGUD de inre blygläpparna sysn för mycket detta går inte??? HJÄLP säger ja bara.... finns attraktionen å lusten kvittar väl resten bara man e fräsch eller??? Fan nu vågar man nog inte visa musen för nån är ja rädd tänk om den inte duger,,,,,
    Jag skiter fullständigt i om männen gillar mitt kön eller inte. Jag skulle aldrig raka mig helt eftersom jag tycker det är skitfult och opraktiskt. Om en man inte vill ha mig pga könet är fel så är det inte något problem för mig precis..
  • Anonym (kvinna)

Å varför går en peircad fitta fetbort??? Ja har en i klitoriskappan å ja tycker de e fint.... glittrar lite extra ju ha ha....

• Anonym (kvinna)

En fin fitta ser ut exakt som min ha ha.... den e så fin så.....

• Anonym (kvinna)
    Anonym (man) skrev 2007-11-20 14:32:27 följande:
    Anonym(djungel)Har du någon kommentar till mitt inlägg #153
    Exakt.... hur kommer de sig att man rakar ben å armar... var kommer de ideerna ifrån å varflör inte svara på de???? Men du gör kanske de med rakar dig där????
  • Anonym (kvinna)
    Anonym (***) skrev 2007-11-20 14:32:58 följande:
    Är de bara jag som inte förknippar rakade kön med barn?Har aldrig tänkt tanken att jag skulle se ut som ett barn eller att killar tänder på barn bara för man är rakad?inte fan drömmer jag om en liten pojke när jag suger min mans rakade kuk (inte för han rakar själva kuken *asg* men ni förstår) :P eller på en liten flicka när jag slickar en tjej som är rakad?de är bara ens egen fantasi
    Exakt ja har då aldrig heller kopplat igop nå sånt då e de väl den som gör de som e aningen paranoid å har sjuka tankar??? Ja menar de fan så stor skillnad på ett barns kön å en vuxens!!!!! OM de e hår eller inte spelar ju ingen roll... Finns ju till å med både män å kvinnor som inte har så mycket hår naturligt ska de skaffa peruk dit ner då eller???
  • Anonym (kvinna)

Min e nog bra fin... för ja har fått höra att den ser ut som en blomma.....

• Anonym (kvinna)
    Anonym (Hmm) skrev 2007-11-27 14:22:52 följande:
    Vad är egentligen bullfitta är det stort venusberg eller stora läppar??
    E inte de ett stort venusberg??
Svar på tråden Hur ser en "fin fitta" ut?