-
Det finns en sån tråd här nånsatns oxåkeepthefaith skrev 2007-09-10 19:31:17 följande:men jösses... då kan ju jag passa på att undra hur en fin kuk ser ut då? -
Ni kan väl sätta in bilder så kan vi avgöra vem som e "finast under" eller????
-
''råkade'' se Pamela Anderssons hemmavideo
. Tycker hennes ser snygg ut. Är själv tjej. -
Välvårdad, välartikulerad, kan föra sig i salongerna och uppföra sig som en dam.
-
usch, jag har haft komplex för mitt kön hela livet typ.. har större klitoris än många andra jag har sett. och så får man höra att killar inte gillar sånt. kommer nog aldrig komma över det komplexet.
-
har även jag fruktansvärda komplex! men jag har alltid lyckats få den jag vill ha... är helrakad, och i allmänhet normalstor eller hur man ska lägga fram det.. men den ena inre läppen är större och är utanför och stör det verkligen så många killar?
-
Anonym (Man) skrev 2007-09-11 13:31:39 följande:
Nej det gör det inte. Jag tycker iaf det är kvinnligt.tack så mycket! nu ska jag försöka störa mej mindre på mitt utseende och tänka på ditt svar som istället gjorde mej glad! -
det kanske är enm inre längtan efter ett .....eh..rakat kön ? simple as that
Valkyriah skrev 2007-09-11 14:55:41 följande:Fast måste ett rakat kön innebära en inre längtan??kan det inte bara vara en smaksak som med allt annat? -
Inlägg 30: En sån kan man ju bara drömma om :) (som i att skulle vilja ha)
Annars så har jag väl inga speciella preferenser, välklippt, gärna stort venusberg.. hur beskriver man slickvänlig? ha ha -
Hur ser en porrfilmsfitta ut? Jag läste det utrycket i en tråd på fl.