Inlägg från: Anonym (rakad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (rakad)

Hur ser en "fin fitta" ut?

Annonym ovan:

Om du måste raka igen när du har kort stubb så är ett tips att använd helt nytt blad, raka medhårs först ett drag sen det sista rakar du mothårs som vanligt. Efteråt så rolla lite deo över (vanlig utan alkohol) så slipper du plitor oxå! ;)

(förlåt för detta OT-inlägg)

• Anonym (rakad)
    Monchichii skrev 2007-12-11 11:00:24 följande:
    Jag fattar inte grejen med att ta bort allt hår, det ska väl va en liten buske fram eller? Blir ni slickade på venusberget?
    fast d e ju av hygeniska skäl kanske...vidrigt m massa hår.
  • Anonym (rakad)
    Monchichii skrev 2007-12-11 11:04:47 följande:
    Och på vilket sätt är det ohygieniskt att ha en liten buske eller remsa på berget?
    nej d e det väl inte kanske men det är ju skönare å inte ha en massa hår. var och en tar ju bort om dom vill.
  • Anonym (rakad)
    Häxan Jia skrev 2007-12-11 15:10:30 följande:
    Sluta vara en feg liten kyckling. Vill du ha en debatt med mig så är du mycket välkommen att ha den, via min inbox eller min GB. Kan du inte stå för det så tycker jag att du kanske skall ta och dämpa dig lite och sluta leka cool bakom anonymiteten. Där e nämligen skillnaden mellan dig och mig, jag är häftig på riktigt och behöver inte gömma mig.tråden handlar om fittor inte sant??? Eftersom min fitta är precis som den fittan som beskrev och jag är en fullt vuxen kvinna så anser jag mig ha rätten att yttrycka en åsikt om saken. Sedan att du tycker fittor är äckliga är ju ditt problem, inte mitt. Jag gillar både fitta och kuk, gärna samtidigt!
    du e ju för fan lustig.
    ja e inte feg.
    tkr bara d e opassande att snacka om sånt här å visa vem jag är då jag ahr ett barn på 11 år som gärna kollar på fl. 
    dessutom får folk tycka vad dom vill å d e coolt m pesoner som e "egna" å annurunda & som ahr en egen stil men du verkar om jag ska va ärlig bara genonm äcklig. vulgär.
    som sagt man får va som man vill. men man ska åxå kunna resepktera andra för vilka dom är å det gör INTE du.
  • Anonym (rakad)
    Rebecca s bebis skrev 2007-12-11 15:54:11 följande:
    att känna att de känns hygeniskt att ha en rakad mus e en sak men att det är de är en annan.ciao
    som sagt alla får tycka vad dom vill men jag TROR faktistk att d e något renare...sen beor d såklart på vem den sitter på osv och hur mkt man tvättar sig å så...men kor tå gott så tror jag det.
  • Anonym (rakad)
    Monchichii skrev 2007-12-11 16:00:42 följande:
    Men hallå nu alltså, vadå renare? Så om jag har 50 hårstrån på berget så är det renare utan eller? PÅ berget alltså!En person utan hår på huvudet är renare? Skalligare skulle jag säga. Why skallig mutta liksom?
    nej inte så men om man ahr lalt kvar. porrtofs e = samma sak som rakat
  • Anonym (rakad)
    Rebecca s bebis skrev 2007-12-11 16:05:30 följande:
    Könshåren fyller en viktig uppgift som är att skydda slidan från bakterier och smuts
    den FYLLDE EN VIKTIG FUNKTION för typ tusen år sen när vi int elevde som idag...
  • Anonym (rakad)
    Häxan Jia skrev 2007-12-11 18:16:41 följande:
    Ursäkta mig. Men nu var de du som började spy omkring i tråden, vilket jag då anser högst omoget och definitivt om man är så gammal att man har ett barn på 11 år.Jag har mer respekt för andra människor än du kan ana och just därför skulle jag aldrig skriva sådana kränkande saker som du inte drar dig för att göra.behåll du din ärliga mening om mig, jag är nämligen förutom respektfull (mot de som förtjänar den) även vulgär vid behov och jag kan vara rent ut sagt äcklig också. Precis som med dina egenskaper så är de där en liten del av min person. För jag hoppas ju innerligt att ditt sätt att uppföra dig i tråden här bara visar en liten del av din personlighet.
    nee jag sade bara att det PÅMINDE om ett barn när en man skriver "en bullig liten fitta utan hår å inget sladder, helst bara ett streck" då menade jag int eatt alla som ser ur så ser ut som barn eller att han är pedofil.
    det va du som började m kaxiga spydiga kommentarer...
    jag bara försvarade mig.....
    lightswillguideyouhome skrev 2007-12-11 18:26:07 följande:
    För mig personligen:Ska jag vilja gå ner på någon så vill jag inte ha hår i maten. Ni får döma mig om ni vill, men jag tycker det e fräshast att gå ner på någon som är helrakad eller mycket välansad. För mig är en fin fitta en fitta som det spenderas tid på. Sedan kan jag utseende mässigt tycka att det är finare om de inre blygdläpparna inte hänger ut, eller iaf inte för mycket. Men det är mindre viktigt.
    *instämmer*
  • Anonym (rakad)
    Monchichii skrev 2007-12-11 19:00:08 följande:
    Jag tycker det är skillnad på porrtofs och helrakat, det är inte helrakat för mig om man har lite bush fram
    klatr d e skillnad...men i MIN syn på fräsch fitta asså...
    d jag mena rm int elika snyggt/fräscht/rent osv e en buske...alltså inget ansat.
  • Anonym (rakad)
    Rebecca s bebis skrev 2007-12-11 19:56:10 följande:
    Men jösses,vad e de här??Allt jag menar är att det har ett syfte annars hade de inte funnits därSEN om folk känner sig renare utan fitthår!!-så är de upp t dom..fuck this..*suck*

jag mena rbara att det nog int efyller en så viktig fuktion längre...uppenbarligne efterosm inget dött utav att va rakad.

Anonym (girl) skrev 2007-12-11 19:54:11 följande:
    Anonym (rakad) skrev 2007-12-11 18:59:07 följande: Eh ursäkta vadå?så du tror att bakteirer och sånt är borta då?!!HAHAHAHar du spån i huvdet eller??Så du tror alltså inte att könshår fyller en viktig funktion då eller???Varför tror du de finns där överhuvudtaget?
    nej d tror jag inte.
    men jag tror att OM du ha rbuska så tror ja d tex e lättare att få svamp.
    aaah d går ju inte å hävda sig här utan att folk blir som ett gäng vansinniga höns...
    sorry....
Svar på tråden Hur ser en "fin fitta" ut?