Häxan Jia skrev 2007-12-11 18:16:41 följande:
Ursäkta mig. Men nu var de du som började spy omkring i tråden, vilket jag då anser högst omoget och definitivt om man är så gammal att man har ett barn på 11 år.Jag har mer respekt för andra människor än du kan ana och just därför skulle jag aldrig skriva sådana kränkande saker som du inte drar dig för att göra.behåll du din ärliga mening om mig, jag är nämligen förutom respektfull (mot de som förtjänar den) även vulgär vid behov och jag kan vara rent ut sagt äcklig också. Precis som med dina egenskaper så är de där en liten del av min person. För jag hoppas ju innerligt att ditt sätt att uppföra dig i tråden här bara visar en liten del av din personlighet.
nee jag sade bara att det PÅMINDE om ett barn när en man skriver "en bullig liten fitta utan hår å inget sladder, helst bara ett streck" då menade jag int eatt alla som ser ur så ser ut som barn eller att han är pedofil.
det va du som började m kaxiga spydiga kommentarer...
jag bara försvarade mig.....
lightswillguideyouhome skrev 2007-12-11 18:26:07 följande:
För mig personligen:Ska jag vilja gå ner på någon så vill jag inte ha hår i maten. Ni får döma mig om ni vill, men jag tycker det e fräshast att gå ner på någon som är helrakad eller mycket välansad. För mig är en fin fitta en fitta som det spenderas tid på. Sedan kan jag utseende mässigt tycka att det är finare om de inre blygdläpparna inte hänger ut, eller iaf inte för mycket. Men det är mindre viktigt.
*instämmer*