• LeWi

Hur ser en "fin fitta" ut?

Anonym (man) skrev 2007-11-19 14:50:21 följande:
    Jan H: Nej, men jag har fått avsmak av att se en fitta med läpparna hängade halvvägs till knäna. Ditt ville inte jag med min tunga!

Men sånt där är ju så individuellt

Vissa älskar ju fladdriga fittor med stora blygdläppar!

Förhoppningsvis älskar man personen som fittan sitter på och då hänger ju liksom den med i ekvationen automagiskt.

Min man har iaf den snyggaste kuken i mannaminne

I reject you reality and substitute my own.
  • LeWi
    OcinO skrev 2007-11-19 15:06:23 följande:
    LeWi: Nänä, min är finare! *asg*
    *Skrattar*
    Du hoppas bara att jag ska be dig bevisa det din snuskhummer!
  • LeWi
    Anonym (djungel) skrev 2007-11-19 15:50:25 följande:
    Synd att du/ni behöver raka er för att vara närmare er partner..Brist på ngt där kanske?

Jag tror du missförstår lite...

De flesta jag vet som rakar sig rakar inte bort allt hår och ser ut som "barnrumpor"!

De rakar runt slidan, på blygdläppar och runt klitoris.

Sen är det klart att de flesta rensar upp bikinilinjen och kanske kortar ner håret på venusberget och friserar en liten rand eller triangel.

Det som gör skillnad för känslan är ju mest det som inte syns om du inte ligger och bresar!

Just att vara hårfri på blygdläppar och runt "lingonet"

• LeWi
    Anonym (djungel) skrev 2007-11-19 15:59:37 följande:
    Vad är vitsen med att ha en liten rand eller triangel och sedan är allt annat borta?? Det är ju bara fult och löjligt.. Ser dum ut rent ut sagt..
    Vitsen är ju att alla typer av sex blir skönare - trodde vi hade sagt det tydligt nog vid det här laget?
    Sen kan man ju välja att spara mer på venusberget. Jag ser ganska "vanlig" ut där (för jag kan hålla med om att den lilla randen kan se fånig ut) det får växa ganska fritt. Bara min man och jag som vet hur lent det är där ingen ser

*skrattar* ja - och hela fl nu oxå då!
  • LeWi
    Anonym (djungel) skrev 2007-11-20 14:17:20 följande:
    En sak bara, som riktar sig till alla som rakar sig..Hade inte detta "ideal" att raka bort allt hår funnits så hade ni då aldrig rakar er! Då hade ni inte ens tänkt tanken..Varför rakade man sig inte förr i den utsträckning man gör idag? Jo för då såg man inte rakade fittor i varje p-rulle.. Utan det var mer naturligt, och inte rakade fittor, blekta anus osv.Utan dagen ideal hade ni ej rakar er - punkt slut!

Tack gode gud för porren i så fall!!

Om inte porren skapat detta "snedvridna ideal" som tydligen påverkat mig att testa att raka mig så hade jag aldrig fått uppleva hur härligt det är att onanera och ha sex utan en massa hår ivägen!

Tack för det porrindustrin, tusen tack!!  

• LeWi

Men vad pratar vi om nu egentligen?
    Är det inte fittan vi pratar om?
    Bara för att man rakar den innebär ju inte det att man är helt hårlös eller är det bara jag som inte räknar in venusberget i begreppet fitta??

Vet måånga som har rakad eller vaxad fitta men har gott om hår på venusberget.
    Att man rakar könet innebär ju inte att man per automatik rakar bort allt hår i regionen...
    De allra flesta som rakar sitt kön sparar nog iaf en "tofs" på venusberget.

Svar på tråden Hur ser en "fin fitta" ut?