Inlägg från: Anonym (djungel) |Visa alla inlägg
  • Anonym (djungel)

Hur ser en "fin fitta" ut?

Anonym skrev 2007-11-19 15:09:14 följande:
    Min kille aaavgudar min håriga mutta med långa inre blygdläppar
    Håller med. Min kille avgudar också min håriga härliga fitta.

De som gillar rakat kan ju jämföra sig med barnungar. Och tänder man på det borde man kanke tänka över sin sexuella läggning!!
  • Anonym (djungel)

Ja storleken! Haha!

Men seriöst, ni som håller på och snacka om att ni rakar er för er skull hit och dit. Bullshit!! Ni gör det endast för att idealet är så idag, hade det aldrigt varit "inne" med rakat så hade ni haft era bushar där, precis som jag. Men jag är stark nog att motså idealet. Och det är jag jävligt stolt över!

Håret är där för en anledning tjejer! Och killar!

• Anonym (djungel)

Vaddå se vart man stoppar kuken? Klart som fan man ser. eller din är så liten så det knappt syns?

• Anonym (djungel)

Ehhrmm håret sitter inte i fittan utan på läpparna. När din kuk är inne så delas ju läpparna och sitter likosm runt om, då ser man ju vart man har kuken och man ser fittan.

Vaddå sexet skönare? Snälla förklara vad som är skönare med sexet när man är rakad?? Allt kliande och de sexiga röda prickarna. Ohh ja vad det blir sexigt!

• Anonym (djungel)

Synd att du/ni behöver raka er för att vara närmare er partner..

Brist på ngt där kanske?

• Anonym (djungel)

Vad är vitsen med att ha en liten rand eller triangel och sedan är allt annat borta?? Det är ju bara fult och löjligt.. Ser dum ut rent ut sagt..

• Anonym (djungel)

En sak bara, som riktar sig till alla som rakar sig..

Hade inte detta "ideal" att raka bort allt hår funnits så hade ni då aldrig rakar er! Då hade ni inte ens tänkt tanken..

Varför rakade man sig inte förr i den utsträckning man gör idag? Jo för då såg man inte rakade fittor i varje p-rulle.. Utan det var mer naturligt, och inte rakade fittor, blekta anus osv.

Utan dagen ideal hade ni ej rakar er - punkt slut!

• Anonym (djungel)
    gulemamman skrev 2007-11-19 18:14:06 följande:
    Jag rakar mig för att jag tycker det både är finare och fräschare. Om jag skulle haft hår kvar därnere så skulle jag känna mig grymt ofräsch!!
    Ursäkta????? Det är mer ofrächt att raka med tanke på alla bakterier som då ist kommer pga rakningen. Fråga vilken barnmorska eller gynekolog som helst, att raka är att föredra, och det är mer fräsht än att raka. Att vara fräsh handlar om att sköta om sig och tvätta sig där nere, inte raka sig!!
  • Anonym (djungel)

Anonym (djungel) skrev 2007-11-20 14:21:56 följande:

Ursäkta????? Det är mer ofrächt att raka med tanke på alla bakterier som då ist kommer pga rakningen. Fråga vilken barnmorska eller gynekolog som helst, att raka är att föredra, och det är mer fräsht än att raka. Att vara fräsh handlar om att sköta om sig och tvätta sig där nere, inte raka sig!!
    Oj, menade att låta det växa är att föredra, eller ansa, emn INTE raka!!
  • Anonym (djungel)
    Spartacus skrev 2007-11-20 14:29:10 följande:
    frågar du mig så skulle ajg tycka det vore väldigt avtändande med en vuxen karl/kvinna som ser ut som ett barn!
    Klockrent!! Håller med.. Det är fan en kvinna ni vill ha sex med hoppas jag, inte ett barn!!
Svar på tråden Hur ser en "fin fitta" ut?