• tess701

Hur ser en "fin fitta" ut?

Anonym (djungel) skrev 2007-11-19 15:59:37 följande:
    Vad är vitsen med att ha en liten rand eller triangel och sedan är allt annat borta?? Det är ju bara fult och löjligt.. Ser dum ut rent ut sagt..
    Fult å löjligt??? Å de bestämmer du??? Herregudars kan inte var å en få bestämma själv hur de vill se ut där nere å personligen tycker ja att ja skulle se dum å löjlig ut med massa hår.. ja själv tycker inte de e fräscht men skiter fullkomligt i hur andra vill ha de å hur de känner sig... Låt var å en få ha som de vill att man orkar reta sig på de liksom????
  • tess701
    Anonym (djungel) skrev 2007-11-19 15:34:56 följande:
    Ja storleken! Haha!Men seriöst, ni som håller på och snacka om att ni rakar er för er skull hit och dit. Bullshit!! Ni gör det endast för att idealet är så idag, hade det aldrigt varit "inne" med rakat så hade ni haft era bushar där, precis som jag. Men jag är stark nog att motså idealet. Och det är jag jävligt stolt över!Håret är där för en anledning tjejer! Och killar!
    Du ja rakar mig för MIN skull... har alltid gjort..... å de e inte för nå ideal..herregud... JAG trivs så... känner mig fräsch sedan skiter ja fullkomligt i va andra tycker.... har inte gjort de för min karl ha sagt de eller frö att kompisen gör de... JAG vill ha de så.....  å visst har man hår där av en anledning men ja väljer ändå att avstå från hår just där..... sluta reta dig å sköt din mus som du vill så sköter vi andra våra.... som vi vill ha dem
  • tess701
    Anonym (djungel) skrev 2007-11-20 14:17:20 följande:
    En sak bara, som riktar sig till alla som rakar sig..Hade inte detta "ideal" att raka bort allt hår funnits så hade ni då aldrig rakar er! Då hade ni inte ens tänkt tanken..Varför rakade man sig inte förr i den utsträckning man gör idag? Jo för då såg man inte rakade fittor i varje p-rulle.. Utan det var mer naturligt, och inte rakade fittor, blekta anus osv.Utan dagen ideal hade ni ej rakar er - punkt slut!
    Du helt ärligt har ja ALDRIG sett en p rulle så ja har då fan inte fått mina ideal däri från... ja började raka bikinilinjen för ja vill inte ha massa hår som sticker utanför troskanten... sedan blev de att man raka mer å mer för att ja har sånna underkläder så ja tycker inte de ens ser kul ut med tex en spetstrossa å massa hår... å JA tycker ja e fräschare så å TRIVS oavsett va andra gör... ja rakar även ben å under armar men de gör kanske inte du??? Å en sak till du som står för dina ideal varför vara anonym???? Står man verkligen för sin åsikt då???? Men ärligt att man ens orkar tycka massa om hur andra gör??? Ja ksiter i om du gillar din med hår de e ju helt upp till dig om hur du vill ha de... å idiotförklara inte dig för den sakens skull....
  • tess701
    Anonym (djungel) skrev 2007-11-20 14:31:15 följande:
    Klockrent!! Håller med.. Det är fan en kvinna ni vill ha sex med hoppas jag, inte ett barn!!
    Men herregud klart de vill ha sex med MIG en KVINNA!!!! Om ja har hår där nere eller inte har väl inget med ett BARN å göra!!!!!!! NU e de väl ändå ni som har sjuka tankar i skallen??? ALLA ja pratat med de i min närhet anser inte att de är pedofiler för att de gillar rakat..... HERREGUD var får ni allt ifrån?? Trångsynta e ju bara förnamnet...
  • tess701
    Valkyriah skrev 2007-12-10 17:24:45 följande:
    Strävar efter vad?Enligt dig en vuxen kvinnas kön som ser ut som ett barns?Förklara dig nu.
    Exakt strävar efter vad???? INte fan strävar ja efter att se ut som ett barn bara för att ja helrakar mig!!!!!!! Hur trög får folk vara jag gör de för att JAG trivs så...inte för att se ut som ett barn å inte för att de gör de i nån p rulle..... å ja har inte träffat en enda karl som sagt att de uppskattar de för att ja ser ut som ett barn ja har en vuxen kvinnas kön utan hår. PUNKT!!!!
Svar på tråden Hur ser en "fin fitta" ut?