Inlägg från: Häxan Jia |Visa alla inlägg
  • Häxan Jia

Hur ser en "fin fitta" ut?

Nacka skrev 2007-11-27 22:30:19 följande:
    har man kommit så långt att man väl ser en fitta, då bryr man ingenting hur den ser ut, då vill man bara in. Så utseendet har absolut ingen betydelse.
    Rakt, ärligt och uppskattat
    En gång slyna, ALLTID slyna
  • Häxan Jia
    Anonym ((tjej)) skrev 2007-11-27 23:01:08 följande:
    Isf tar jag nog tillbaka mitt inlägg.. Trodde du hade humor bara, nu kändes det bara sliskigt..
    varför var ärlighet sliskigt... Jag tyckte de var klockrent och ärligt OCH dessutom för jävla bra.. det visar ju att de nog är vi tjejer/kvinnor som mer bryr oss omhur en fitta egetnligen ser ut!
  • Häxan Jia

Jag tycker att en fitta kan vara ful.. precis som ett par bröst kan vara fula eller en man eller en kvinna eller en gardin eller en bil....

Däremot så skulle jag aldrig döma ut en person beroende på hur dess fitta ser ut, deras bröst eller deras bil...

Om jag rent sexuellt skall bli tilltalad av en fitta, så föredrar jag den inte för bullig och med inte för stora inre blygläppar... jag föredrar lite mindre hud helt enkelt.. Men självklart skall den vara svullen, blodfylld och kåt Jo jag föredrar den rakad också, kan dock leva med att det finns hår på venusberget ansat dock... Och visst kan jag leva med väldigt kort på blygden också, men nu snacka vi mm här. Om oralsex skall fås av mig så skall det alltså gå att utför utan att få hår i hela munnen...

Inte för att man har rätten att ställa krav hur som helst, men de fungerar ju åt bägge håll. Jag vill gilla det jag gör, annars gör inte jag det bra. Har någon en önskan av oralsex från mig, så har jag en önskan om ansat eller rakat.

De är alltså inget krav, men så skulle jag aldrig utföra oralsex på någon som kräver det heller.. Sex skall vara roligt inte fullt med idiotiska krav!

Om jag är känslomässigt engagerad i en människa så skulle jag älska hela den personen oavsett hur personens fitta ser ut...

Nu tror jag att jag uttryckt min åsikt så att alla förstår den iaf

• Häxan Jia
    Nacka skrev 2007-11-27 23:13:15 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-11-27 23:09:52 följande: klockrent sagt
    Tack, vi e lite klockrena bägge två då
  • Häxan Jia
    Nacka skrev 2007-11-27 23:20:22 följande:
    ärligt talat tjejer... har det någongång inträffat när ni har varit nakna med en snubbe att han överhuvudtaget kommenterat fittans utseende?
    Helt ärligt så ja. Jag brukar få höra att min fitta är fin och perfekt. Jag har även fått höra att den ser ut som en porrfilmsmus, fast de hade ja själv ingen aning om vad de var vid tillfället.

Jag har fått höra mycket och hur den ser ut och är, aldrig något negativt dock, vilket jag är väldigt glad för. Jag tror de kan knäcka många tjejer. Kanske just för att de flesta än idag växt upp med så mycket hysch hysch om sina organ..

Vi får hoppas att nästkommande generation med fittor får en bättre start i sitt förhållande till den egna slidan och sin sexualitet.

*håller tummarna*
  • Häxan Jia
    Anonym ((tjej)) skrev 2007-11-27 23:16:21 följande:
    Anonym ((tjej)) skrev 2007-11-27 23:13:44 följande: Jag svarade alltså på Häxan Jias inlägg.Anonym (??): Jag sa ingenting om utseendet, det var det sista "då vill man bara in" som störde mig lite..
    Ja kan ju bara svara för mig, men om jag e kåt, sugen och svullen. med en hård skön kuk framför mig.. Så vill jag också bara ha in den, nu för i helvete, knulla mig.. Ja de är nog ungefär vad som går runt i min blodtomma hjärna..

Varför skulle en kille vara sämre... eller varför är de mer negativt om en kille tänker så..

Allt som handlar om att bara komma in är ju inte förnedrande.. Seriöst karln e ju vråltänd på dig.. ingen annan än dig.. De är ju du som hjälpt till att få honom dit, se till att njuta av de han har istället...

Min tanke iaf och så har jag alltid resonerat. De är som med för tidiga utlösningar... Klart5 som fan de måste beror på att jag är sexig och skön...
  • Häxan Jia
    Nacka skrev 2007-11-27 23:37:49 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-11-27 23:31:31 följande: alltså jag är förvånad, jag har sett en del på riktigt nära håll och jag skulle inte kunna se skilja på dom även om jag har vart där med tungan. för mig är allt härligt..
    Jo men du älskar ju fitta.. Inte sant?

Jag ser skillnad och jag känner skillnad också... Dock så skulle de inte hindra mig om jag blev känslomässig i en annan kvinna..

Jag menade rent ytligt och sexuellt på min första beskrivning...

Sedan nej jag har förmodligen inte vart i närheten av lika många som dig rent sexuellt, jag är ju inte homosexuell utan mer hetero men gillar flickor med

Men jag har sett end el ändå och mkt tack vare internet.. sedan har jag ju faktiskt vänninor och även om några e blyga så gäller de lååångt ifrån alla. Vi diskuterar fittor och vi är inte rädda för att visa eller påpeka skillnader osv... Inget på nått ont menat, men man har lärt sig att alla är olika och de har gett mig och mina vänner stor förståelse för att en karl inte alltid hittar rätt utan kan behöva lite hjälp på vägen ibland
  • Häxan Jia
    Nacka skrev 2007-11-27 23:54:41 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-11-27 23:43:28 följande: tror nog det krävs en kvinna för att se skillnaden, för oss män är alla man kommer nära lika härliga till utseendet, sen känns dom olika men det är en helt annan sak.
    De är säkert sant, vi kvinnor är ju trots allt de som dömer ut andra kvnnor mest och fördömandet skall vi inte tala om.. Alla som legat med fler än tre personer är slynor osv osv.. Nä jisses, kvinnor e knepiga, kanske därför jag föredrar män för en relation då
  • Häxan Jia
    Nacka skrev 2007-11-28 21:49:02 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-11-28 00:42:05 följande: det är nog sant, för en man har det en marginell betydelse medans kvinnor nog gärna jämför sig med andra kvinnor.
    Japp, precis som killar i duschen efter gympan och deras snoppar
  • Häxan Jia
    Nacka skrev 2007-11-28 22:09:01 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-11-28 22:04:30 följande: Nja inte riktigt likadant, när man duschar med andra snoppar så klart man reagerar om någon har en jätte, men annars vet man ju inte egentligen hur stor någon är eftersom dom är slaka.
    Nä ja tror inte heller det är riktigt likadant.. fast kvinnor ser ju inte så mkt mer av varandra i duschen heller...

Dock tror jag kvinnor hårdare dömer ut andra kvinnor som annorlunda osv...

En slak snopp säger ju inte ett smack om hur den är vid stånd....
  • Häxan Jia
    Miss Emelie skrev 2007-11-28 22:39:41 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-11-27 23:34:08 följande: Amen=)
    Skönt med fler som tänker likadant...
  • Häxan Jia
    Miss Emelie skrev 2007-11-28 22:50:31 följande:
    Jag har aldrig kommit på tanken att jämföra min fitta med andras. Är en stor tjej med en stor fitta, men den är fin ändå, och skön har jag hört=)
    Man skall vara nöjd med sig själv.. men jag har fått lära mig här på FL bland annat att de är väldigt fel att vara det när man är tjej och absolut om man har högt BMi är mullig eller inte passa den perfekta illusionsmallen...

Jag menar min bild ja har har blivit påhoppad idag.. och mina bilder i galleriet också, de passar sig inte på fl tydligen enligt någras åsikt...

Jag har jämfört min fitta, fast de beror ju mest på att jag haft sexuell kontakt med andra än min egen Dock skulle jag aldrig mena att min var bättre eller finare, bara annorlunda helt enkelt. Jag lärde mig att ingen ser likadan ut eller fungerar likadant och att man som kvinna har ansvar för att hjälpa folk på vägen... man kan inte begära att någon annan kvinna eller man skall veta hur ens fitta fungerar helt enkelt.
  • Häxan Jia
    Miss Emelie skrev 2007-11-29 15:46:45 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-11-28 23:06:38 följande: Och vad som är ännu skönare, är att man i livet kan skita i att bry sig om andras åsikter. För många i livet har glömt vad kärlek är och att man kan vara vacker på många sätt. =)
    Absolut. Där håller jag med dig helt.

Men de blir ofta lite steril när man pratar om tex den perfekta kroppen, fittan och kuken... De blir ju på ett ytligt tilltalande plan, som inte har ett skit med kärlek att göra alls.

Jag levde länge med var sak för sig, kärlek var en sak, sex en annan... Kärlek var oviktigt, sex kunde man ha hur som helst...

Sen lärde ja mig kombinera det hela att ha sex med någon jag älskar helt enkelt OCH de kommer jag aldrig byta bort igen.. Även om råsex e skönt de med ibland..
  • Häxan Jia
    Anonym skrev 2007-12-10 13:47:49 följande:
    men va?? låter som du pratar om en unge...bläää
    Du nu råkar jag vara snart 28 år och jag kan lova dig att min fitta har föga gemensamt med nått barn!
  • Häxan Jia
    Anonym skrev 2007-12-10 16:10:58 följande:
    usch då...*spyr*
    Glöm inte torka upp efter dig, de där e rätt äckligt.
  • Häxan Jia
    Anonym (mus) skrev 2007-12-10 16:45:51 följande:
    hur bedömmer man det?
    mAN LÅTER nICKLAS PROVSMAKA ALLA OCH POÄNGSÄTTA DOM SÅKLART
  • Häxan Jia

OPS kom åt caps knappen *sorry*

• Häxan Jia
    Anonym (blääää) skrev 2007-12-10 17:15:13 följande:
    ni killar som tänder på helrakat, om ni slickar en helrakad tjej i ett mörkt rum känns det då verkligen som en vuxen kvinna? jag tycker det är lika äckligt med en tjej som tänder på rakade killar.
    Seriöst.... Så om man är pedofil och slickar ett barn i ett mörkt rum så fattar an inte skillnaden heller.. ja menar de kan ju vara en småväxt kvinna!!!!?????

Skärpning kanske?

Varför inser inte folk att de är stor skillnad på en vuxen kvinnas kön och ett barns? Jag vet att de är stor skillnad på mitt kön 9 år gammal och 14 år gammal... efter det så har de inte hänt så mycket alls.

Men jag tror knappast de män som utsatte mig för övergrepp som barn misstog mig för en smäväxt kvinna. Lika lite som min karl i ett mörkt rum misstar mig den vuxna kvinnan för ett barn *suck*
  • Häxan Jia
    Anonym skrev 2007-12-11 11:01:48 följande:
    men asså slut ava så häftig...anti allt å allmänt dryg... inegn som e intresserad av din fitta....
    Sluta vara en feg liten kyckling. Vill du ha en debatt med mig så är du mycket välkommen att ha den, via min inbox eller min GB. Kan du inte stå för det så tycker jag att du kanske skall ta och dämpa dig lite och sluta leka cool bakom anonymiteten. Där e nämligen skillnaden mellan dig och mig, jag är häftig på riktigt och behöver inte gömma mig.

tråden handlar om fittor inte sant??? Eftersom min fitta är precis som den fittan som beskrev och jag är en fullt vuxen kvinna så anser jag mig ha rätten att yttrycka en åsikt om saken. Sedan att du tycker fittor är äckliga är ju ditt problem, inte mitt. Jag gillar både fitta och kuk, gärna samtidigt!
  • Häxan Jia
    Rebecca s bebis skrev 2007-12-11 15:19:49 följande:
    könshåren fins där av en anledning!jösses..finns där för att skydda..sen om vissa rakar el vad dom nu gör så få dom väl göra de,men de e inte ohygeniskt att ha hår på muttan för tusan..*suck*ciao
    De är nog snarare så att folk känner sig mer hygieniska, inte att det nödvändigtsvis innebär att de är det.

Jag började raka mig när jag var 10 nej 11 år var jag, vid tio så klippte jag bara ner allt med sax så gott de gick. Jag avskydde nämligen när blodet fastnade i håret under mens och de gör jag än idag.. därför rakar jag, de känns fräschare för mig. Det innebär ju inte som sagt att de är en total sanning utan bara min sanning eftersom jag mår bättre då

Kanske är de så andra tänker och känner också.
Svar på tråden Hur ser en "fin fitta" ut?