Hur ser en "fin fitta" ut?

Jag tycker att en fitta kan vara ful.. precis som ett par bröst kan vara fula eller en man eller en kvinna eller en gardin eller en bil....
Däremot så skulle jag aldrig döma ut en person beroende på hur dess fitta ser ut, deras bröst eller deras bil...
Om jag rent sexuellt skall bli tilltalad av en fitta, så föredrar jag den inte för bullig och med inte för stora inre blygläppar... jag föredrar lite mindre hud helt enkelt.. Men självklart skall den vara svullen, blodfylld och kåt   Jo jag föredrar den rakad också, kan dock leva med att det finns hår på venusberget ansat dock... Och visst kan jag leva med väldigt kort på blygden också, men nu snacka vi mm här. Om oralsex skall fås av mig så skall det alltså gå att utför utan att få hår i hela munnen...
  Jo jag föredrar den rakad också, kan dock leva med att det finns hår på venusberget ansat dock... Och visst kan jag leva med väldigt kort på blygden också, men nu snacka vi mm här. Om oralsex skall fås av mig så skall det alltså gå att utför utan att få hår i hela munnen...
Inte för att man har rätten att ställa krav hur som helst, men de fungerar ju åt bägge håll. Jag vill gilla det jag gör, annars gör inte jag det bra. Har någon en önskan av oralsex från mig, så har jag en önskan om ansat eller rakat.
De är alltså inget krav, men så skulle jag aldrig utföra oralsex på någon som kräver det heller.. Sex skall vara roligt inte fullt med idiotiska krav!
Om jag är känslomässigt engagerad i en människa så skulle jag älska hela den personen oavsett hur personens fitta ser ut...
Nu tror jag att jag uttryckt min åsikt så att alla förstår den iaf  

Dock skulle jag aldrig mena att min var bättre eller finare, bara annorlunda helt enkelt. Jag lärde mig att ingen ser likadan ut eller fungerar likadant och att man som kvinna har ansvar för att hjälpa folk på vägen... man kan inte begära att någon annan kvinna eller man skall veta hur ens fitta fungerar helt enkelt.
  Dock skulle jag aldrig mena att min var bättre eller finare, bara annorlunda helt enkelt. Jag lärde mig att ingen ser likadan ut eller fungerar likadant och att man som kvinna har ansvar för att hjälpa folk på vägen... man kan inte begära att någon annan kvinna eller man skall veta hur ens fitta fungerar helt enkelt.

Där håller jag med dig helt.
  Där håller jag med dig helt. 

OPS kom åt caps knappen *sorry*