• Nacka

Hur ser en "fin fitta" ut?

har man kommit så långt att man väl ser en fitta, då bryr man ingenting hur den ser ut, då vill man bara in. Så utseendet har absolut ingen betydelse.

• Nacka

Anonym ((tjej)) skrev 2007-11-27 22:54:55 följande:

Nacka: Du kommer säkert få massa skit för det svaret, men det var ett himla klockrent svar!(Jag tar för givet att det var sagt med lite ironi)
    inte ett dugg ironisk, det är inte varje dag man ser en fitta och gör man det så bryt man sig inte hur den ser ut utan man vill bara in..
  • Nacka

Anonym ((tjej)) skrev 2007-11-27 23:01:08 följande:

Isf tar jag nog tillbaka mitt inlägg.. Trodde du hade humor bara, nu kändes det bara sliskigt..
    varför då?
  • Nacka

Häxan Jia skrev 2007-11-27 23:09:52 följande:

varför var ärlighet sliskigt... Jag tyckte de var klockrent och ärligt OCH dessutom för jävla bra.. det visar ju att de nog är vi tjejer/kvinnor som mer bryr oss omhur en fitta egetnligen ser ut!
    klockrent sagt
  • Nacka

ärligt talat tjejer... har det någongång inträffat när ni har varit nakna med en snubbe att han överhuvudtaget kommenterat fittans utseende?

• Nacka

Häxan Jia skrev 2007-11-27 23:31:31 följande:

Helt ärligt så ja. Jag brukar få höra att min fitta är fin och perfekt. Jag har även fått höra att den ser ut som en porrfilmsmus, fast de hade ja själv ingen aning om vad de var vid tillfället.Jag har fått höra mycket och hur den ser ut och är, aldrig något negativt dock, vilket jag är väldigt glad för. Jag tror de kan knäcka många tjejer. Kanske just för att de flesta än idag växt upp med så mycket hysch hysch om sina organ..Vi får hoppas att nästkommande generation med fittor får en bättre start i sitt förhållande till den egna slidan och sin sexualitet. *håller tummarna*
    alltså jag är förvånad, jag har sett en del på riktigt nära håll och jag skulle inte kunna se skilja på dom även om jag har vart där med tungan. för mig är allt härligt..
  • Nacka

Häxan Jia skrev 2007-11-27 23:43:28 följande:

Jo men du älskar ju fitta.. Inte sant? Jag ser skillnad och jag känner skillnad också... Dock så skulle de inte hindra mig om jag blev känslomässig i en annan kvinna..Jag menade rent ytligt och sexuellt på min första beskrivning...Sedan nej jag har förmodligen inte vart i närheten av lika många som dig rent sexuellt, jag är ju inte homosexuell utan mer hetero men gillar flickor med Men jag har sett end el ändå och mkt tack vare internet.. sedan har jag ju faktiskt vänninor och även om några e blyga så gäller de lååångt ifrån alla. Vi diskuterar fittor och vi är inte rädda för att visa eller påpeka skillnader osv... Inget på nått ont menat, men man har lärt sig att alla är olika och de har gett mig och mina vänner stor förståelse för att en karl inte alltid hittar rätt utan kan behöva lite hjälp på vägen ibland
    tror nog det krävs en kvinna för att se skillnaden, för oss män är alla man kommer nära lika härliga till utseendet, sen känns dom olika men det är en helt annan sak.
  • Nacka

Häxan Jia skrev 2007-11-28 00:42:05 följande:

De är säkert sant, vi kvinnor är ju trots allt de som dömer ut andra kvnnor mest och fördömandet skall vi inte tala om.. Alla som legat med fler än tre personer är slynor osv osv.. Nä jisses, kvinnor e knepiga, kanske därför jag föredrar män för en relation då
    det är nog sant, för en man har det en marginell betydelse medans kvinnor nog gärna jämför sig med andra kvinnor.
  • Nacka

Häxan Jia skrev 2007-11-28 22:04:30 följande:

Japp, precis som killar i duschen efter gympan och deras snoppar
    Nja inte riktigt likadant, när man duschar med andra snoppar så klart man reagerar om någon har en jätte, men annars vet man ju inte egentligen hur stor någon är eftersom dom är slaka.
  • Nacka

Miss Emelie skrev 2007-11-28 22:50:31 följande:

Jag har aldrig kommit på tanken att jämföra min fitta med andras. Är en stor tjej med en stor fitta, men den är fin ändå, och skön har jag hört=)
    har heller aldrig jämfört fitta med fitta när det gäller utseende, för mig skulle jag aldrig känna igen någon,
Svar på tråden Hur ser en "fin fitta" ut?