Inlägg från: Miss Emelie |Visa alla inlägg
  • Miss Emelie

Hur ser en "fin fitta" ut?

Häxan Jia skrev 2007-11-27 23:34:08 följande:

Ja kan ju bara svara för mig, men om jag e kåt, sugen och svullen. med en hård skön kuk framför mig.. Så vill jag också bara ha in den, nu för i helvete, knulla mig.. Ja de är nog ungefär vad som går runt i min blodtomma hjärna..Varför skulle en kille vara sämre... eller varför är de mer negativt om en kille tänker så..Allt som handlar om att bara komma in är ju inte förnedrande.. Seriöst karln e ju vråltänd på dig.. ingen annan än dig.. De är ju du som hjälpt till att få honom dit, se till att njuta av de han har istället... Min tanke iaf och så har jag alltid resonerat. De är som med för tidiga utlösningar... Klart5 som fan de måste beror på att jag är sexig och skön...
    Amen=)
  • Miss Emelie

Jag har aldrig kommit på tanken att jämföra min fitta med andras. Är en stor tjej med en stor fitta, men den är fin ändå, och skön har jag hört=)

• Miss Emelie

Häxan Jia skrev 2007-11-28 23:06:38 följande:

Man skall vara nöjd med sig själv.. men jag har fått lära mig här på FL bland annat att de är väldigt fel att vara det när man är tjej och absolut om man har högt BMi är mullig eller inte passa den perfekta illusionsmallen...Jag menar min bild ja har har blivit påhoppad idag.. och mina bilder i galleriet också, de passar sig inte på fl tydligen enligt någras åsikt...Jag har jämfört min fitta, fast de beror ju mest på att jag haft sexuell kontakt med andra än min egen Dock skulle jag aldrig mena att min var bättre eller finare, bara annorlunda helt enkelt. Jag lärde mig att ingen ser likadan ut eller fungerar likadant och att man som kvinna har ansvar för att hjälpa folk på vägen... man kan inte begära att någon annan kvinna eller man skall veta hur ens fitta fungerar helt enkelt.
    Och vad som är ännu skönare, är att man i livet kan skita i att bry sig om andras åsikter. För många i livet har glömt vad kärlek är och att man kan vara vacker på många sätt. =)
Svar på tråden Hur ser en "fin fitta" ut?