Inlägg från: Monchichii |Visa alla inlägg
  • Monchichii

Hur ser en "fin fitta" ut?

Jag fattar inte grejen med att ta bort allt hår, det ska väl va en liten buske fram eller? Blir ni slickade på venusberget?

• Monchichii

Och på vilket sätt är det ohygieniskt att ha en liten buske eller remsa på berget?

• Monchichii

Jga har inte sagt något om hår på något annat ställe, jag undrar varför man tar bort håret på kullen? Alltså, har man kvar det så ser man ju ut som kvinna, övrig behåring måste man väl inte ha om man inte vill.

• Monchichii

Men hallå nu alltså, vadå renare? Så om jag har 50 hårstrån på berget så är det renare utan eller? PÅ berget alltså!

En person utan hår på huvudet är renare? Skalligare skulle jag säga. Why skallig mutta liksom?

• Monchichii

Jag tycker det är skillnad på porrtofs och helrakat, det är inte helrakat för mig om man har lite bush fram

• Monchichii

Låter som mycket snack och lite verkstad när man måste glo på mufflan så jäkla länge först!

• Monchichii

Jag kanske ska formulera om mig. Jag menar LITEN ansad buske, MEN det är fortfarande skillnade mot att ha tagit bort allt!

• Monchichii

Upfattade jag detta rätt? Lättare att få svamp om man har buske?

Mig veterligen får man svamp av att störa ph-balansen i underlivet, alltså att man joxar för mycket där och tvättar bort naturliga grejer osv.

Svar på tråden Hur ser en "fin fitta" ut?