Hur ser en "fin fitta" ut?
Spelar de nån roll hur fittor ser ut??*S*
så länge man e nöjd så spelar de väl ingen roll..??
Spelar de nån roll hur fittor ser ut??*S*
så länge man e nöjd så spelar de väl ingen roll..??
könshåren fins där av en anledning!
jösses..
finns där för att skydda..
sen om vissa rakar el vad dom nu gör så få dom väl göra de,men de e inte ohygeniskt att ha hår på muttan för tusan..*suck*
ciao
Folk för tycka vad dom villl...*ler*
Funkar de för vissa att va rakad så få dom ju va de,men att de skulle va ohygeniskt att inte va rakad tycker jag är fel bara.Det är allt.
Har sj provat rakad m.m. o fick besvär helt enkelt kort o gott..*ler*
ha de!
=)
att känna att de känns hygeniskt att ha en rakad mus e en sak men att det är de är en annan.ciao
hehehe..varför skall såna här trådar jämnt spåra ur??
Samma som den tråd om en 15åring som ville ha barn..skulle se den ni..
Hade de inte behövts nåt hår på fitt**** så hade de inte funnit så de har en funktion helt enkelt va de ja mena.
om andra upplever att de känns rent o hygeniskt att va rakad så fine! då få de göra de,jag mena att könshår finns där för att skydda fitt**** ok?..*ler*..
Könshåren fyller en viktig uppgift som är att skydda slidan från bakterier och smuts
va de ja mena.ha de gött allihop! =)
Men jösses,vad e de här??
Allt jag menar är att det har ett syfte annars hade de inte funnits där
SEN om folk känner sig renare utan fitthår!!-så är de upp t dom..fuck this..*suck*
Anonym (girl) skrev 2007-12-11 19:54:11 följande:
Okej,nej jag syfta mest på att de blir rodnad,gör ont och kliar som fan bara..
Men som sagt alla får göra som dom vill..blev nog missförstånd där..mena inte att nån kommer dö av att va rakad*ler*..ursäktar för det.
Fast irriterar de inte huden om man e rakad o använder typ string m.m.?? frågar nu bara av ren nyfikenhet..*ler*