• Anonym

Hur ser en "fin fitta" ut?

en fin fitta är... ren! dvs tvättad å fräsch! så äre med det :)

• Anonym

Jag har oxå komplex över mitt kön. Har nästan inga inre blygdläppar..syns knappt alls! Och mina yttre blygdläppar är stora och hänger lite (cameltoe) När man bresar så syns inte "det inre". När jag blir slickad så måste jag hålla isär dom..

• Anonym

Som i filmerna..,oftast. Skulle själv inte vinna Miss pussy Universe direkt.. , fast min duger ändå.

• Anonym

Inte för stor och slabbig, små blygdläppar och rakad

• Anonym

Min sambo har en fin bullfitta , den är välansad och vacker att både se och smeka...
    Skulle vilja att hon raka sig helt nån gång , men vill hon inte så vill hon inte...

• Anonym

bara en fråga till er som är helrakade?
    jag har försöjt att göra så, men då jag skall raka stubben efter 2-3 dagar så gör det så sjukt ont och ibland blöder det, hur får å gör ni så dom blir fina å släta?? :s

• Anonym

Jag använder gilettes hyvlar de nya fräcka för män oranga, rakar varje dag och aldrig minsta problem
    Anonym (ovan) skrev 2007-11-18 21:22:15 följande:

aldrig i livet att jag vaxar. gjorde det en gång och aldrig mer. var svälld en evighet och det gjorde ju sjukt ont...annat metod?
  • Anonym

Min kille aaavgudar min håriga mutta med långa inre blygdläppar

• Anonym

Vad spelar det för roll om du har en rakad fitta eller inte??? Det är väl upp till var och en eller? Klart jag håller det trimmat ner till...men ingen säger att det behöver vara helt kalt! Och att koppla ihop en rakad mus med ett barns underliv, det är nog den personen som ska tänka till lite tror jag?!?!

• Anonym

shit, vilken diskussion det blev. Och självklart måste jag ju då oxå ge mig in i hetluften..
    Men tycker det är lite skrattretande att man inte ska kunna diskutera en sån saks om hur en snygg fitta ser ut utan att det måste komma massa kommentarer om pedofilism (eller hur säger man) och förtryck.

Detta har sagts innan, men jag tycker heller inte om att min pojkvän har massa lurv och han känner isg inte ett dugg förtryckt eftersom han inte heller är så förtjust i hår.

Rakar mig gör jag alltid, oavsett om jag är singel eller inte. Speciellt ofräscht känns det att ha mens om det finns massa hår, och då kan jag garantera att jag bara gör det för min egen skull, för då är det ingen alls som har där att göra..

Ni som stör er så på såna här trådar, bara skit i att läsa dem då..
    Själv tycker jag det var en bra fråga. Som helt hetero tjej har jag tyvärr inte haft chansen att se så många kvinnliga kön utom bara själva berget.
    Men en vildvuxen bikinilinje kan ju ingen människa tycka är nåt annat än motbjudande???

• Anonym

Jag läser att det är många som tycker bäst om den fittan som inte har några inre blydläppar so fladdrar utanför...
    Min undran är lite, hur många är det som egentligen ser ut så?

Killar ni som ibland ser ett kvinnligt underlivlite oftare än vad jag gör, hur ser majoriteten av dom ut?

Skulle oxå vilja ha en sån där "tuff-fitta" med läppar som hänger där dom "ska" vara, men Gud gav mig istället sånt där lite fladder utanför på ena sidan... =(

• Anonym

Eller hur?! Ingångshål som ingångshål....

• Anonym
    Herr Johansson skrev 2007-12-10 06:58:01 följande:
    En fin fitta skall, enligt min smak, vara rakad och lite bullig, men absolut inte en massa saker (inre blygdläppar bl a) som hänger utanför.Dvs det skall bara vara ett rakt streck mellan de yttre blygdläpparna.
    men va?? låter som du pratar om en unge...bläää
  • Anonym

Älskar mitt ex välrakade och piercade fitta perferfekta blygdläppar och fin färg och helt underbar att slicka... kan tänka på henne ofta... vill ibland bara göra det igen och igen...

• Anonym
    Valkyriah skrev 2007-12-10 13:50:16 följande:
    Så enligt dig ser de kvinnor med ett sådant kön ut som ett barn?
    nej men att man just strävar efter en sån...
  • Anonym
    Häxan Jia skrev 2007-12-10 16:02:33 följande:
    Du nu råkar jag vara snart 28 år och jag kan lova dig att min fitta har föga gemensamt med nått barn!
    usch då...*spyr*
  • Anonym

En fin fitta är en rakad eller välansad där inte inre blygdläpparna hänger ut

• Anonym
    Anonym (blääää) skrev 2007-12-10 17:15:13 följande:
    ni killar som tänder på helrakat, om ni slickar en helrakad tjej i ett mörkt rum känns det då verkligen som en vuxen kvinna? jag tycker det är lika äckligt med en tjej som tänder på rakade killar.

hallå hur liten snopp har dina kilalr??

ja tkr d e betydlig skillnad på en vuxen mans snopp å en litne pojke, sen kanske man inte sirekt tänker på barn när man har sex med någon...

• Anonym
    Häxan Jia skrev 2007-12-10 16:40:59 följande:
    Glöm inte torka upp efter dig, de där e rätt äckligt.
    men asså slut ava så häftig...anti allt å allmänt dryg... inegn som e intresserad av din fitta....
Svar på tråden Hur ser en "fin fitta" ut?