• buspolly

crocs "gummi"stövlar???

någon som testat crocs stövlar?
    tänkte köpa dem till min son, och mig, vi har samma storlek.
    vet att de är underbara, har cayman, men har bara provat stövlarna, undrar om någon använt dem ute,
    vanliga stövlar är ju så tunga...

• Svar på tråden crocs "gummi"stövlar???
  • zaaga

Min 3åring har sådana och han fullkomligen älskar dom! Dom är helt suveräna tycker jag också. Mycket lättare och stabila och bra att gå i. Inte halkiga eller så heller. Har nog bara positivt att säga om dem!
    Nu har jag sån tur också så att hans är lite, lite stora så när det blir kallare ute tänker jag sätta på honom en tjockare strumpa..

De var värda varenda öre! Vanliga stövlar drog han gärna av sig illa kvickt - även ute. Inte nu inte, numera är han alltid torr om fötterna.

• obelix

Adrig sett såna.... finns de på nån hemsida? länk? sonen hade tofflorna i sommras och han älskade dem...

• obelix

Finns de inte i barnstrl? vet nån om de är väldigt kalla?

• Boothwalker
    obelix skrev 2007-09-10 23:53:20 följande:
    Vilken storlek vill du ha?
  • zaaga
    obelix skrev 2007-09-10 23:53:20 följande:
    Jo, de finns i barnstorlek. Min 3-åring har dom. Nä, dom är inte kalla, dom värmer bättre än vanliga gummistövlar, men jag ska ändå stoppa i extra strumpor senare i höst när det blir kallare (under +5) ute.

Dom finns på crocsbutiken i Umeå också i fall någon av er bor nära. Det var där vi köpte våra.
  • obelix

tack för länken ska beställa ett par 26-27 till sonen...

• buspolly

alla butiker som säljer crocs borde kunna ta hem dem.
    tack för era svar...

Svar på tråden crocs "gummi"stövlar???