• Anonym

jag tog min sambos oskuld!

när jag träffade min sambo för ett år sedan visste jag inte ens att han var oskuld detta berättade han för mig efter kanske en månad.Han är och har ALLTID var it fantasktisk i sängen och verkade veta väldigt mycket om kvinnans kropp.Helt perfekt alltså!
    Nu et år senare börjar jag fundera på vad som händer om han vill prova på någon annan ... jag menar jag förstår ju om han vill prova fler liksom.Men han är den mannen jag vill ha och vi skall gifta oss.Han säger att han inte bryr sig och att han bara vill ha mig. Han har haft många tillfällen att bli av med oskulden men kände att han ville ha sex med just mig.
    Vad tro ni är det ett faktum att vi inte kommer att vara med varann hela livet eller kan man gifta sig och vara lycklig livet ut me den första?
    Jag hade lätt bytt ut alla jag varit med för att bara vara med honom.han e underbar!

• Svar på tråden jag tog min sambos oskuld!
  • Anonym

Så var det här med. Sambon var oskuld. Jag har med nojjat över detta... Men min sambo säger exakt samma som din... Han är nöjd som det är!

Vi får helt enkelt tro på dom=)

• Anonym (JL)

Min sambo var också oskuld, själv hade jag haft flera partners och var lite mer "erfaren" på området... Han var lite "fumlig" i början, men det blev bättre. Nu efter åtta år ihop så tror jag på honom att han inte vill prova med någon annan

• Anonym

klart man kan leva livet ut med den första... många har gjort det och bara för att han är kille ska man inte misstro... dom kan vara ärliga om sådana saker dom också! skulle du ändå tvivla så lägg fram förslag på flera i sängen när ni båda är med såklart ifall han skulle vilja se hur det är... men du ska vara glad som har det så bra med en så "oerfaren"!! lycka till!

• Hebbebebbe

Min sambo och jag tog varandras oskulder för 14 år sen.
    Men vi har levt våra liv på annat håll dessa 14 år och blev tillsammans i februari igen. I mars 2008 kommer kärleksbebisen..*S*

Men det är klart skillnad. Vi har ju fkatiskt levt andra förhållanden...massa med år.
    Tror inte det spelar ngn roll. Lita på era sambos.
  • Anonym (Jessica)

Jag o min sambo tog varandras oskulder för 4år sen,skulle aldrig vilja vara med någon annan än honom o han känner likadant.

• Anonym

Jag o min man har varit tillsammans i 16 år,och bara sexat med varann:)

• Anonym

Jaha vad skönt att det finns fler som är i samma situation. Jag kan ju andå inte undra lite men jag vet att han älskar mig och vill lev med mig... jag själv e ju nyfiken men vet hur det är.Jag menar jag skulle vilja pova på hur det är med två killar men jag går ju inte och gör det för den skull.Han kanske klarar sig fint med mig.;)

• Anonym (uu)

Min kille har bara haft en tjej innan mig. Jag tyvärr har haft sex med många fler än så. Saknar sexet jag hade med mitt ex. Det lär man väl aldrig få uppleva igen. Då längtade man efter nästa gång, nu har jag ingen lust alls.

• Hebbebebbe

Anonym (uu) skrev 2007-09-11 14:44:15 följande:

Min kille har bara haft en tjej innan mig. Jag tyvärr har haft sex med många fler än så. Saknar sexet jag hade med mitt ex. Det lär man väl aldrig få uppleva igen. Då längtade man efter nästa gång, nu har jag ingen lust alls.
    Lär honom. Visa honom hur han ska göra. Prata med varandra.
    Under ytan av ett grått sxliv kanske det finns massa fantasier o skaer han vill göra, men inte vågar.

Lycka till
  • Anonym (Funkar!)

Visst kan man "bara" ha sex med en människa i sitt liv, vänd på det, iom att han inte varit med nån annan så vet han inte vad han går miste om så länge ni har ett bra sexliv! Och har ni bra sex så varför skulle han vilja ha sex med ngn annan och det kanske inte är lika bra med dig så har han kankse förlorat dig för att ha dåligt sex med nån annan.....

Har en tjejkompis som är 26 år, hon har varit ihop med sin kille i 10 år och har bara haft sex med honom, han har haft med flera, hon har haft chanser att ha sex med andra då de en period hade paus, men hon valde att låta bli då hon tyckte att de hade det så bra ihop. Själv har jag aldrig haft så bra sex som med min man, han är den första man som har fått mig att komma och jag kan lita på honom det är för mig mycket viktigare än antalet.

• Anonym

Jag har bara haft sex en gång (på fyllan dessutom) innan jag träffade killen som jag idag varit tillsammans med i 9 år. Har inga planer på att ha sex med någon annan heller.

• Dixabilly

Jag tog oskulden på min sambo, och vi har varit tillsammans i 5 år och aldrig några problem=)

• Anonym (Good 4 u)

Vad roligt att han valde just dig att dela detta stora med!

Att han inte haft någon annan och dessutom kunde blivit av med oskulden "bara för att" men avstod gör ju att han troligtvis är MER trogen än en som haft sex med flera och alltså har en mer avdramatiserad syn på sex.

Jag hade haft en kille innan, men tog min makes oskuld. det är 16 år sedan nu, varav 14 år som gifta och jag tycker sexet blir bättre hela tiden!

• Anonym

Jag om min man har bara haft varandra, vi tog varandras oskulder. Varken han eller jag vill ha sex med nån annan.

Man kan inte sakna det man inte har upplevt!

Svar på tråden jag tog min sambos oskuld!