• Anonym

jag tog min sambos oskuld!

när jag träffade min sambo för ett år sedan visste jag inte ens att han var oskuld detta berättade han för mig efter kanske en månad.Han är och har ALLTID var it fantasktisk i sängen och verkade veta väldigt mycket om kvinnans kropp.Helt perfekt alltså!
    Nu et år senare börjar jag fundera på vad som händer om han vill prova på någon annan ... jag menar jag förstår ju om han vill prova fler liksom.Men han är den mannen jag vill ha och vi skall gifta oss.Han säger att han inte bryr sig och att han bara vill ha mig. Han har haft många tillfällen att bli av med oskulden men kände att han ville ha sex med just mig.
    Vad tro ni är det ett faktum att vi inte kommer att vara med varann hela livet eller kan man gifta sig och vara lycklig livet ut me den första?
    Jag hade lätt bytt ut alla jag varit med för att bara vara med honom.han e underbar!

• Svar på tråden jag tog min sambos oskuld!
  • Anonym

Så var det här med. Sambon var oskuld. Jag har med nojjat över detta... Men min sambo säger exakt samma som din... Han är nöjd som det är!

Vi får helt enkelt tro på dom=)

• Anonym

klart man kan leva livet ut med den första... många har gjort det och bara för att han är kille ska man inte misstro... dom kan vara ärliga om sådana saker dom också! skulle du ändå tvivla så lägg fram förslag på flera i sängen när ni båda är med såklart ifall han skulle vilja se hur det är... men du ska vara glad som har det så bra med en så "oerfaren"!! lycka till!

• Anonym

Jag o min man har varit tillsammans i 16 år,och bara sexat med varann:)

• Anonym

Jaha vad skönt att det finns fler som är i samma situation. Jag kan ju andå inte undra lite men jag vet att han älskar mig och vill lev med mig... jag själv e ju nyfiken men vet hur det är.Jag menar jag skulle vilja pova på hur det är med två killar men jag går ju inte och gör det för den skull.Han kanske klarar sig fint med mig.;)

• Anonym

Jag har bara haft sex en gång (på fyllan dessutom) innan jag träffade killen som jag idag varit tillsammans med i 9 år. Har inga planer på att ha sex med någon annan heller.

• Anonym

Jag om min man har bara haft varandra, vi tog varandras oskulder. Varken han eller jag vill ha sex med nån annan.

Man kan inte sakna det man inte har upplevt!

Svar på tråden jag tog min sambos oskuld!