Smink Smink Smink!

ooops verkar ha fört över mitt sminkintresse på min treåriga tjej, hittade henne i vardagsrummet i full karriär målandes läppstift på sin 6 månaders lillasyster
Har just gjort en jätte fin sminkning. Anv meteor från mus, aubergin från face och en eyedust från face (lila/rosa). Blev jättefint. Tog fram kamera, men det är fan ingen ide att lägga ut nån bild för det syns INGET!!!
Cheerful heter dusten från face, suuupersnygg
Äh, la in en bild, men som sagt dt ser ju ut som att jag är nästan osminkad. Hallåååå vart är mina ögonlock??? Försök ignorera mina sår i ansiktet som jag fått då doktor laser gått lös
Ja jag ger upp nu med att fota Kan inte anv liner då jag tycker jag ser så hård ut. Snygg frisyr föressten (linny), har tänkt länge att klippa mig ungf så där, men efter grav fick jag jätte lockigt hår och när jag ska platta det så ser jag ut som en skurmopp
Har TOK tjocka hårstrån, som en häst man
Haha ojojoj, stavar som en kratta. Inte illa att ha en häst man i håret va
Går ofta utan smink. Annars om jag ska sminka mig lätt och naturligt så har jag foundation från armani eller uv-gold från Kanebo, rouge, en ljus ögonskugga på hela locket och mascara, också självklart inte glömma glosset
Varför kommer jag inte in på pure luxe?+ Snälla skicka mig länk if jag skriver fel