Smink Smink Smink!
maddie3
Vilken av Cliniques foundations använder du? Funderar på att köpa Superbalanced nämligen. Är den bra?
Någon annan som använder någon foundation ifrån dem? Vad tycks?
maddie3
Vilken av Cliniques foundations använder du? Funderar på att köpa Superbalanced nämligen. Är den bra?
Någon annan som använder någon foundation ifrån dem? Vad tycks?
Okej ska slå till på Cliniques då.
Jag måste bara rekommendera deras 3-step, det är suveränt, aldrig haft så bra hudvård. Har använt allt från MD Formulations, Lancome, Decleor, Biotherm Mfl. Men Clinique är jättebra! Rekommenderas!
Jag ville bara säga till de som undrade om den nya Lancôme mascaran Virtouse. Den är väl bra uppåtböjande och ger lite 'runda' fransar och naturliga. Men inger mer än så, öppnar upp blicken inte. Annars inte så mycket mer.
Ville bara rekommendera MUS Meteor, körde med den idag, blev jätteifint med Muffin.
Idag köpte jag Super Balanced och Blended powder i från Clinique, super bägge. Tycker pore minimizer är ok, gör varken a eller o. Fast då menar jag den ofärgade, den färgade har jag inte hunnit testa än, men ska. Den kanske påverkar lite mer!
Idag körde jag med Venus och Lady från MUS. Blev ok. Rekommenderar Venus, den funkar både till fest och vardags, skit läcker är den.
Linny Jättefint! Snygg kombination som vanligt
Fridapida O Linny, och alla andra, vilken primer använder ni? Vilken rekommenderar ni? Tänkte på MUS eller Chanels...
Jag har varit på MUS sminkning för tre år sedan, jättelänge sedan! Får rycka mig i kragen och önska mig en till kurs, det är ju så kul och lärande!
Åhh! Är fortfarande med i tråden och lyssnar, men är inte aktiv..