• Starla

Smink Smink Smink!

Vilken intressant tråd, jag hoppar in med en fråga om jag får...

TS skriver att hon gillar "Clinique pore minimizer instant perfector" och den har jag. Men, jag kan aldrig få den att sitta snyggt. Vilken teknik är den bästa? Det känns som att jag har provat allt och med många olika slags foundations, men den sätter sig antingen i porerna så att den syns när jag sen fäster foundationen med löspuder, eller så försvinner den helt och hållet när jag har på foundation. Jag använder inte stora mängder och har provat att ha på med borste, svamp och fingrarna. Finns det någon bra teknik eller kan det vara så att den inte passar mig helt enkelt. Skulle gärna vilja veta om jag missat något eftersom det skulle vara så bra om den funkade.

• Starla

Linny, precis så gör jag med. Men jag tar inte så mycket, lite lagom bara. Har provat att både ta mycket och lite men inget fungerar för mig. Konstigt, kanske den inte passar på min hy...

• Starla

Fridapida: Tack för svaret. Jag har väl normal stora porer antar jag, inga jättestora. Just använder jag en ganska täckande flytande foundation över, men har både mineralfoundation och moussefoundation som jag använder då och då. Samt flera olika flytande som jag har samlat på mig. Tror nog att jag får lov att se mig som besegrad när det gäller den här, passar nog inte mig. Eller så får jag lov att testa minimizer serumet...

Svar på tråden Smink Smink Smink!