Smink Smink Smink!
länge sedan jag skrev ngt men har läst och gått grymma tips
sähär skulle jag vilja sminka mig www.vila.dk/
Vad tycker ni??? kanske tråkigt men ändå...
länge sedan jag skrev ngt men har läst och gått grymma tips
sähär skulle jag vilja sminka mig www.vila.dk/
Vad tycker ni??? kanske tråkigt men ändå...
Apropå smashboxen ni pratar om. Har den. inte nöjd.sminket kletar och smular sig när man har den under. förstår inte lovorden över den..? :-0
02 05 skrev 2007-09-28 20:30:14 följande:
*hämtar flaskan*
Smashbox Photo Finish
Foundation primer...så står det på flaskan och den har ju fått jättebra kritik överallt så jag slog till då jag alltid är på jakt efter det perfekta underlaget
jag har bara tagit den över vanliga fuktighetskrämen dem dgr då jag inte hinner/orkar ta foundation, den har gett en fin matt slät yta men nu när hösten är här så går det ju faktist inte...
Men jag har använt den kanske 7 ggr så. tråkigt..
När ska jag hitta den perfekta primern- det är den stora frågan..?
hehee..som sagt
Linny
Verkligen superfint. Du har verkligen perfekta ögon att sminka.
Men jag kom tänka på en sak- jag som älskar att markera ögonen lite extra ibland med kajal inanför nedre franskanten, men gör endast när jag har mkt make pga att ögonen blir liite mindre men du som har så stooora och fina ögon...
Kan du inte bara testa en sådan sminkning, du kan ju ta grå kajal om du inte vill ha så intensivt. Och så klart lite sudd med ögonskugga precis under så det inte bara blir ett streck. Det kan ju va kul o testa en lite annorlunda för det lilla gör så stoor skillnad.
hejs svejs...guu va ni skriver och det är sjukt vad mkt bra tips och köpförslag man får
men jag undrar lite om verktyg..typ penslar och så? DET HAR PRATATS FÖRUT MEN SKULLE GÄRNA VILJA VETA VEM SOM HAR BÄST PENSLAR, TYP ÖGONSKUGGA OCH SÅ. TIPS PÅ LITE MÄRKEN, DET GÖR INGET OM DE ÄR FRÅN TYP USA EL SÅ- MIN SAMBO SKA SNART ÅKA
OCH FRAMFÖRALLT HUR MÅNGA BEHÖVS TILL ALLT? TIPS?TIPS?
men shiiiit förlåt för bokstäverna......