• Alaay

Smink Smink Smink!

jag kör ID makeup rakt igenom, ögonskuggor, puder ja allt. Det funkar perfekt, håller en hela dagen och kvällen utan att man behöver bättra på. Blir kanonbra...

man har ju en snäll svärmor som jobbar på dermarome

• Alaay
    elma skrev 2007-10-05 11:50:23 följande:
    min urban decay eyeshadow primer potion har kommit...ska bli roligt att prova. se om den är bättre än MUS.alaay: jag använder ofta också i.d foundation, gillar lystern, men varierar med ett otaligt antal andra mineralfoundations, asdiggar i.d:s ögonskuggor och radiancers, så bra! Kollade in hos dig...har det blivit någon bebis???
    ja id:s ögonskuggor gillar jag skarpt
    Nopp ingen bebis ännu man går bara och väntar nu, allt är städat och klart så nu får den ta och komma.. hehe
  • Alaay
    maddie3 skrev 2007-10-05 12:16:23 följande:
    elma/ skriv gärna o berätta om primern du köpt är oxå nyfiken på den.Linny/färgerna du skrev om inför kvällen låter kanonsnyggt, så go for it. Ha en superkvällalaay/ när ska bebis komma???Trevlig helg tjejer
    om 23 dagar är den beräknad att komma så är några dagar kvar
  • Alaay
    greeneyes skrev 2007-10-05 13:10:43 följande:
    Halloj!Såg att det diskuterades ögonfransböjare - och jag vill slänga in en VARNING!!! Tänk på att inte använda den för ofta, för det är slitage på fransarna och till slut kommer de att GÅ AV om man har otur.. Hände mig för några år sedan, då började en massa fransar gå av mitt i fransraden (ovan pupillen ungefär..).. så numera böjer jag bara fransarna inför fest - för det tog ett bra tag innan de växte tillbaka.. 
    jag äger inte ens någon ögonfransböjare. hahaha... men mina har gått av iaf, kan ju bero på att man satt och drog i dom när man va liten
Svar på tråden Smink Smink Smink!