-
mascara me fibrer som bygger volymLinny skrev 2007-10-05 19:56:48 följande:VAD ÄR FASTLASH!? *nyfiken i en strut!!*
-
-
ja jag vet,,, förklarade dåligt bara
-
Ja den är bra, jag använder den inte, har redan så långa, och tjocka, har jag mer ser man ut som ett rådjur i helljus,,,hehe.'lata kocken Johanna skrev 2007-10-05 20:18:31 följande:sen beroende på hur man använder den så kan man få volym ELLER längd eller både ochrätt coolt med några mm längre och tjockare fransar (har inte övat så mkt än så man kan säkert få mkt mer)
-
Kom ihåg, en fin make up kräver en bra grund, glöm inte fukt krämen och ett tips min lärare gav mig..
Om man ska sminka sig skall man helst köra hela kitet, på dagen så naturligt som möjligt och på kvällen starkare...
-
haha, ja om man ändå kunde detlata kocken Johanna skrev 2007-10-05 20:50:06 följande:kan du inte skicka hit lite utan en bra fuktkräm ser jag nästan krokodilartad ut efter några dagar blir såååå torr (kan bero på att jag inte är frisk...)
japp då ska man va noga om makeupen ska bli bra att använda mycket fukt, men utan alckohol i -
Använder man fundation så skall man göra det över hela ansiktet, glöm inte halsen, annars får man en linje vid käken, var noga med hår fästet.
Om man har en tjock fundation, så kan man dutta lite på handen me fundation och lite fukt kräm o blanda och sen stryka på, då får man ett mycket tunnare och lättare fundation. -
Tvätta huden noga varje kväll,,, undvik att gnugga, det finns medel för ögonmake up borttagning, samt smink borttagning, där du bara har en bummuls lapp o tvättar utan att behöva gnugga, då sliter du inte på din hud...
sen är fukt viktigt. men helst en naturlig produkt som inte gör huden beroende eller torkar ut den i längden