Inlägg från: trolltyg |Visa alla inlägg
  • trolltyg

Smink Smink Smink!

Hej

Jag har läst lite i denna tråd och är väldigt imponerad och farscinerad av era kundskaper. Har blivit intresserad av mineralsmink och nu har det öpnnat en makeup affär i stan som även har ett märke som säljer mineralsmink. Det heter youngblood tror jag det var, affären heter Pashion. Är det någon av er som testat youngblood?

De hade även mineralfoundation i krämform och jag som trodde att det endast fanns i puderform.

• trolltyg

Jag har beställt gratisprover från denna sida: www.stenmantrading.se/catalog/ även en borste har jag köpt, den var inte så dyr så jag räknar inte med någon kanonkvalitet men jag är ju nybörjare så det duger till att börja med

• trolltyg

Maddie3: Mycktet fint tycker jag, specielt färgen. Jag gillar när det är åt det oranga/guldiga hållet

• trolltyg

Hej på er, nu harjag köpt min fösrta mineralfoundation, det vart youngblood, har även testade MUS mineralfoundation men tyckte youngbloods var bättre. Är så nööjd

• trolltyg

lillåslund: Jag har den för väldigt torr och känslig hud och har tyckt den varit superbra, men senaste gången jag köpte den så fick jag utslag varje gång jag använde den så idag köpte jag en ny foundation. Kan vara så att jag är extra känslig nu när jag är gravid och därför fått utslagen.

• trolltyg

Dill: Youngblood har även flytande foundations, men om de är bra vet jag ej, jag köpte deras puderformat.

• trolltyg

Skäms på mig, har gjort av med 1600 kr sedan i lördags på smink och rengöringsgrejer Jag har alltid gillat att shoppa sånt men nu när jag är höggravid är det desto roligare för kläder och sånt är ju meningslöst.

Idag köpte jag ansiktslotion i sprejformat på Bodyshop, den med c-vitamin och även deras ögonkräm i samma. Sedan vart det ögonmakeup remover, maskara och mineralögonskuggor från Isadora. Och eftersom jag är medlem där så fick jag en massa gratisgrejer, de verkar ha nån drive med sånt nu. Så jag fick rouge och läppstift från clinique och prover från nieas nya hudserie. ÄLSKAR sånt kommer att vara glad resten av dagen

• trolltyg

Elma: Superfin färg och frisyr. Själv gjorde jag tvärt om för någon månad sedan. Har varit rödhårig i 6 år och så gjorde frissan blonda slingor och dessutom klippte mig kort. Vart supernöjd men visst tog det någon dag innan man kände igen sig igen

• trolltyg

Ruskigt snygga läppar, säger som lilja att jag tycker det är skitsnygg på andra men lite feg när det gäller mig själv. Men jag skulle ändå vilja testa om jag hade rätt sminkning på ögonen.

• trolltyg

Väldigt snyggt greeneyes. Har själv gröna ögon och har lite svårt att veta vilka färger man kan använda, det där var superfint verkligen

• trolltyg

Kanon tack, då ska jag shoppa dem vid tillfälle

Svar på tråden Smink Smink Smink!